וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלוש מוניות עצרו": הרשת מגיבה על ההשתוללות של קלינגר וטועמה

התנועות המגונות שביצעו מאמן הפועל תל אביב ועוזרו במהלך ההפסד בגמר הגביע זכו להתייחסות רחבה, והובילו לשלל עקיצות

ניר קלינגר מסמן תנועות מגונות לעבר אוהדי מכבי תל אביב/ספורט1

הרוחות הסוערות מגמר גביע המדינה שנערך אמש (רביעי) עדיין לא נרגעו, וסביר להניח שעוד זמן רב נשמע על האירועים מאתמול, במיוחד מדקות הסיום של ההארכה. במצב של 1:2 לזכות מכבי תל אביב, כבשה הפועל תל אביב שער שוויון, אך זה נפסל בשל עבירה קשה של שי אייזן, שהיה זה שכבש את השער שנפסל. אייזן הורחק בשל אותה עבירה, ומאמן האדומים ניר קלינגר נכנס לכר הדשא והתקשה לשלוט ברגשותיו. קלינגר זעם על השופט ארז פפיר והורחק על ידו, ולאחר מכן סימן תנועות מגונות כנגד אוהדי מכבי תל אביב, כמו גם עוזרו סלים טועמה.

ההשתוללות של מאמן הפועל תל אביב הכתה גלים וזכתה לאינספור התייחסויות ברחבי הרשת. רוב התגובות כללו בעיקר הפתעה מההתפרצות החריגה, גם למאמן הידוע בתשוקה שלו כמו קלינגר. כזכור, קלינגר זכה בשלוש אליפויות כשחקן עם מכבי תל אביב והוביל את הקבוצה גם לאליפות נוספת כמאמן בעונת 2002/03.

יש לציין שניר קלינגר ועוזרו סלים טועמה לא עלו עם יתר השחקנים ואנשי הקבוצה לטקס חלוקת המדליות בסיום, על אף שלא הייתה מניעה מהם לעשות כך. דו"ח השיפוט של השופט ארז פפיר צפוי להיות חמור והשניים ככל הנראה יעמדו לדין ויהיו חשופים לעונש עקב התנהגותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully