וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר הפלייאוף בלאומית: אשקלון וגליל עליון עלו ל-0:1

הקבוצה הדרומית נהנתה ממשחק נהדר של ארון אפס שקלע 19 נקודות בדרך ל-70:72 על אליצור נתניה. השחקנים של ברק פלג קיבלו 20 נקודות מאלון ספיר בדרך ל-73:74 דרמטי על הפועל עפולה

שחקן אליצור אשקלון דודו שמריז. עמוס זבולון, מנהלת הליגה הלאומית, אתר רשמי
ניצחון דרמטי לאשקלון. שמריז/אתר רשמי, עמוס זבולון, מנהלת הליגה הלאומית

משחקי חצי גמר הפלייאוף בליגה הלאומית, שמהם יעלו שתי המנצחות לליגת העל, יצאו היום (רביעי) לדרך בשתי דרמות גדולות. באשקלון הצליחה הקבוצה המקומית לנצח את אליצור נתניה המפתיעה 70:72. בכפר בלום נמנעה הפועל גליל עליון מהפתעה נגד הפועל עפולה עם ניצחון ביתי 73:74.

seperator

אליצור אשקלון - אליצור נתניה 70:72

ניצחון דרמטי לקבוצה של אריק אלפסי על הצעירים מהשרון. המשחק היה צמוד לאורך רוב שלביו כשנתניה פתחה יתרון 6 ברבע האחרון, אלא שאז נעצרה בריצת 0:10 של אשקלון שהייתה קרובה לניצחון. 11 שניות לסיום השווה רועי פריצקי מנתניה את המשחק ל-70:70 עם 3 קליעות עונשין מוצלחות, אשקלון הלכה לארון אפס, האיש החם שלה, והוא קלע ליי אפ שנתן לה יתרון 2. איתי מושקוביץ' עוד ניסה להשוות אך החטיא ואשקלון עולה ל-0:1 בסדרה.

אפס היה האיש של אשקלון עם 19 נקודות ו-7 ריבאונדים. קלארק רוזנברג הוסיף 16 למנצחת, כשדודו שמריז תורם 11 מהספסל. נתניה, שקלעה רק 4 שלשות מ-27 נסיונות, קיבלה 25 נקודות ו-12 ריבאונדים מברייס וושינגטון, 22 נקודות ממושקוביץ' ו-14 נקודות ו-17 ריבאונדים מעבדולייה גואייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן הפועל גליל עליון אלון ספיר. גיל נוימן, אתר רשמי
אלון ספיר/אתר רשמי, גיל נוימן

הפועל גליל עליון - הפועל עפולה 73:74

גם הקבוצה של ברק פלג שמרה על הביתיות בצורה דרמטית. גליל פתחה את המשחק טוב מאוד, הוליכה בהפרש דו ספרתי, אבל עפולה נגסה ביתרון לאט לאט, ותומר פורת בסל גדול קבע 70:70, 35 שניות לסיום. בגליל הלכו לקנדל אנתוני והוא בקליעה חשובה העלה אותם ליתרון 2. קרון דשילדס ניסה להשוות, נחסם על ידי אדריאן יוטר, שגמר את הסיפור מקו העונשין.

אלון ספיר הוביל את המנצחת עם 20 נקודות, כששלושה שחקנים נוספים קולעים בספרות כפולות - אייזיאה אייזנדורף עם 14, קנדל אנתוני ואדריאן יוטר עם 11 כל אחד. בעפולה קלע דשילדס 23 נקודות, תומר פורת הוסיף 13 ו-9 ריבאונדים, אבל ג'ימי הול נתקע על 10 נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully