וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי הוצג: "יודע שיש דיבורים על ראמוס, רונאלדו? אוהב אותו מאוד"

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 19:51

המאמן האיטלקי הוצג בריאל מדריד והתייחס גם לגארת' בייל: "היה מאוד אפקטיבי כששיחק". על המטרות: "רוצה לשחזר את העבר שלי כאן"

עידן חדש נפתח בריאל מדריד: קרלו אנצ'לוטי, המאמן שהוליך את המועדון לזכייה העשירית שלו בליגת האלופות, חוזר לאמן בקבוצה אחרי עונה לא מוצלחת במיוחד באברטון. האיטלקי נכנס לנעליים הגדולות של זידאן, שעזב בטונים צורמים את המועדון והיום (רביעי) ערך מסע"ת ראשונה שבה הוא ענה על כל השאלות הבוערות.

"אני ממש מודה לריאל מדריד על זה שהחזירו אותי", אמר האיטלקי, "אני מודה לנשיא ולחברי ההנהלה. אני מרגיש שזה הבית שלי ואני אשקיע את כל האנרגיה שלי כדי לשחזר את העבר. נדבר על העברות ועל שוק השחקנים בימים הקרובים, אנחנו צריכים גם לדלל את הסגל".

קרלו אנצ'לוטי מאמן נאפולי. GettyImages
עידן חדש בריאל מדריד. אנצ'לוטי/GettyImages

אנצ'לוטי התייחס ל"עודפים" בסגל של ריאל ואמר: "אני אוהב מאוד את גארת' (בייל), איסקו ומרסלו. תהיה להם מוטיבציה להראות שהם עדיין יכולים לשחק בריאל מדריד. בייל לא שיחק הרבה כאן, אבל הוא הבקיע הרבה שערים, והיה מאוד אפקטיבי כשהוא קיבל הזדמנות. הוא חזור אלינו, אני מכיר אותו היטב".

על בנזמה: "הוא השתפר מאוד בשנים האחרונות, אני אוהב אותו. אני לא חושב שאנחנו צריכים להתחזק כדי להבקיע יותר שערים, אנחנו צריכים שבנזמה יכבוש 50 שערים במקום 30 (בצחוק), גם וינסיוס צריך להבקיע יותר".

המאמן התייחס גם לעתידו הלא ברור של הקפטן סרחיו ראמוס: "העתיד שלו? זה ברור שסרחיו הוא שחקן מאוד חשוב, וקריטי להצלחות כל כך רבות. אני יודע שיש דיבורים על כך שהוא יעזוב, אבל אני לא מכיר את הפרטים. כשאדע, אגיד יותר".

האיטלקי התייחס גם לאפשרות הקלושה לעוד קמאבק של כריסטיאנו רונאלדו ואמר: "יש לי יחסים מעולים איתו, אני אוהב אותו אבל זה לא נכון לדבר עליו כי הוא תחת חוזה עם יובנטוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully