וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "היינו יכולים לעשות זאת בצורה קלה יותר"

2.6.2021 / 19:36

מאמן מכבי תל אביב מרוצה מהניצחון על באר שבע והעלייה לחצי גמר הפלייאוף, אך גם יודע: "אנחנו צריכים לשמור על הריכוז"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
מצפה ליותר ריכוז משחקניו. ספרופולוס/דני מרון

זה אמנם לא היה הכי יפה בעולם, אבל מכבי תל אביב השלימה הערב (רביעי) את העבודה ועלתה לחצי גמר הפלייאוף עם 92:93 בחוץ על הפועל באר שבע ו-0:2 בסדרת רבע הגמר. הקבוצה של יאניס ספרופולוס החלה את המשחק טוב ועלתה ליתרון דו ספרתי, אך הדרומיים העיקשים לא ויתרו וחזרו למשחק. איש המשחק של האורחת היה אנג'לו קלויארו, שקלע 18 והיה שם בכל פעם שבאר שבע הצליחה לקזז את היתרון של האלופה ולהתקרב. נקודות מהקו של ג'ון דיברתולומאו בסיום הכריעו, ומכבי תל אביב היא הראשונה שמבטיחה את מקומה בארבע הגדולות של הכדורסל הישראלי.

מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס: "אני חושב שהיינו יכולים לעשות זאת בצורה קלה יותר. אני חושב שנתנו להם נקודות קלות בהתקפות מתפרצות ובריבאונד ההתקפה. הם רדפו אחרינו כל המשחק ולא ויתרו, אבל בסופו של דבר אני חושב שקיבלנו את ההחלטות הנכונות וניצחנו בצדק. איבדנו את הריכוז שלנו בשני חלקים שונים במשחק וזה פגע בנו. אמרתי בפסקי הזמן שאנחנו צריכים לשמור על ריכוז, ושמה שלא יקרה אנחנו צריכים להמשיך להילחם. אני לא מודאג לגבי המשך הדרך, כל משחק הוא בפני עצמו".

מאמן הפועל באר שבע רמי הדר. דני מרון
גאה בשחקניו. רמי הדר/דני מרון

המצטיין אנג'לו קלויארו: "ידענו שיהיה קשה. הם צופפו מתחת לסל וידענו. הובלנו כל המשחק ב-8-9 הפרש אבל הם תמיד ידעו להישאר בסביבה. המסקנה שלי מהסדרה הזו היא שצריך תמיד להיצמד לתכנית המשחק. אין לי העדפה לגבי הקבוצה שנפגוש בחצי הגמר".

מאמן הפועל באר שבע רמי הדר: "אני לא יכול להישאר אדיש לרמת המאמץ שהשקיעו השחקנים במיוחד לאחר שעזבו שני השחקנים הבכירים. זה הכי כיף ומעניין למאמן כדורסל, לקחת חבורה של שחקנים מכל העולם ולהפוך אותם ליחידה אחת. החבר'ה האלה עבדו קשה מאוד במגרש. קבוצות כאלה שכל כך כיף לבוא לעבודה, זה חד פעמי. מה שלמדתי השנה מהקבוצה הזו זה מה שידעתי קודם - צריך אנשים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully