וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות: גרמניה עלתה לגמר שלישי ברציפות ותפגוש את פורטוגל

פלוריאץ וירץ כבש צמד ב-1:2 של הגרמנים על הולנד בהונגריה, אחרי שבסלובניה הדיחה פורטוגל את האלופה ספרד עם 0:1 משער עצמי של חורחה קואנקה

תקציר ניצחונה של פורטוגל על ספרד 0:1 בחצי גמר יורו הצעירות/ספורט1

גמר יורו 2021 לנבחרות צעירות ייערך ביום ראשון בלובליאנה, סלובניה, ויפגיש בין פורטוגל לגרמניה. פורטוגל הדיחה את האלופה ספרד עם 0:1 במאריבור ועלתה ראשונה, ולאחר מכן הגיע תורה של גרמניה, שתופיע בגמר שלישי ברציפות אחרי 1:2 על הולנד בפהרבאר, הונגריה.

שחקני נבחרת פורטוגל הצעירה חוגגים. רויטרס
עם הרבה מזל. שחקני פורטוגל חוגגים/רויטרס

ספרד - פורטוגל 1:0

חצי הגמר במאריבור קבע כי תהיה אלופת אירופה חדשה לנבחרות צעירה. ספרד, שהגיעה כאלופה ונזקקה לשער ניצחון של חאבי פואדו בהארכה כדי לעבור את קרואטיה ברבע הגמר, נעצרה על ידי פורטוגל המרשימה, שניצחה בכל 11 משחקיה האחרונים (כולל ה-3:5 בהארכה על איטליה ביום שני). הספרדים שלטו, מרקו קוקורייה ירה לקורה, ברהים דיאס רצה פנדל ולא קיבל וגם חורחה קואנקה החמיץ, ואז בדקה ה-80 הוא היה חתום על שער עצמי יפה למשקוף ופנימה, אחרי ניסיון מסירת רוחב של פאביו ויירה, ושלח את פורטוגל לגמר שלישי שלה (1994 ו-2015) ואולי גם זכייה היסטורית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני נבחרת גרמניה הצעירה חוגגים עם פלוריאן וירץ, משמאל. רויטרס
הילד בן ה-18 הוא הגיבור של גרמניה. פלוריאן וירץ, משמאל/רויטרס

הולנד - גרמניה 2:1

בפעם השלישית ברציפות, גרמניה מעפילה לגמר יורו הצעירות. לפני שנתיים הפסידה לספרד, כך שהיא תנסה לשחזר את הזכיות הקודמות מ-2009 ו-2017. גיבור המשחק היה פלוריאן וירץ, הקשר בן ה-18 של באייר לברקוזן, שלא היה בסגל בשלב הבתים. וירץ כבש תוך 29 שניות באצטדיון בפהרבאר אחרי בישול נפלא של לוקאס נמצ'ה והשלים צמד בדקה השמינית עם השתחררות נפלאה ובעיטה שטוחה אל הרשת. פר סחורס מאייאקס רק צימק עבור ההולנדים בדקה ה-67.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully