וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום אמריקה: ליאו מסי כבש ופספס, רק 1:1 לארגנטינה בבית מול צ'ילה

ארגנטינה פספסה הזדמנות להעפיל לראשות הבית: מסי כבש מהנקודה הלבנה, אלכסיס השווה, בראבו הציל את השוויון מרגלי הפרעוש. בוליביה ניצחה 1:3 את ונצואלה

תקציר: ארגנטינה - צ'ילה 1:1/ספורט1

עוד לפני שהקופה אמריקה נפתח בברזיל, בדרום אמריקה מחדשים את משחקי מוקדמות המונדיאל עם המחזור השביעי שיצא לדרך הלילה (בין חמישי לשישי) עם ניצחונה של בוליביה 1:3 על ונצואלה. בהמשך ארגנטינה עם ליאונל מסי אירחה את צ'ילה, והסתפקה ב-1:1. אורוגוואי ופראגוואי נפרדו ב-0:0, ופרו הובסה 3:0 מול קולומביה.

שחקן נבחרת בוליביה דייגו בחראנו. Martin Alipaz, AP
בוליביה קטעה רצף של שלושה הפסדים מול ונצואלה. בחראנו חוגג/AP, Martin Alipaz

בוליביה - ונצואלה 1:3

לאחר שהפסידה בשני משחקי הבית הקודמים לארגנטינה ואקוודור, זאת למרות שלרוב אינה מפסידה בביתה, שמה בוליביה סוף לרצף הפסידה הביתיים בטורניר, וגם לונצואלה שהחזיקה ברצף של שלושה ניצחונות על פני בוליביה - עד הערב. מרסלו מורנו המשחק בקרוזיירו הברזילאית העניק למארחת יתרון בדקה החמישית, אך ג'ון שאנסלור מברשיה השווה עבור ונצואלה בדקה ה-26 והוריד את שני הנבחרות להפסקה ב-1:1. המחצית השנייה הייתה כבר כולה של בוליביה כשדייגו בחראנו החזיר לה את היתרון בדקה ה-60, ומורנו השלים צמד בדקה ה-83 וסגר עניין. בוליביה עולה למקום השביעי ומדלגת על פני יריבתה - שירדה למקום התשיעי.

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. רויטרס
שער 72 בנבחרת. מסי/רויטרס

ארגנטינה - צ'ילה 1:1

ליאו מסי כבש לזכות ארגנטינה בפנדל בדקה ה-22 את שערו ה-72 במדים הלאומיים, אבל אלכסיס סאנצ'ס השווה בדקה ה-37 אחרי בישול של גארי מדל, ושתי הנבחרות נפרדות בשוויון. קלאודיו ברבאו סיפק הצלה נהדרת לכדור חופשי של מסי במחצית הראשונה, והוסיף עוד שתי הצלות לפני הסיום, כשפרעוש פספס הזדמנות לשער ניצחון ושוב ירד מאוכזב. המשחק בסנטיאגו דל אסטרו היה הראשון של ארגנטינה מאז נובמבר, ואפשר היה להבחין בחלודה של שתי הנבחרות. ארגנטינה השלימה משחק ביתי 35 ברציפות ללא הפסד מול צ'ילה, שהתגוננה היטב גם בלי ארתורו וידאל שנעדר בגלל קורונה. ארגנטינה ללא הפסד מאז שנוצחה על ידי ברזיל בחצי גמר הקופה ב-2019, ונותרה במקום השני בבית, נקודה מאחורי ברזיל, שתשחק הלילה מול אקוודור. צ'ילה עם 5 נקודות ב-5 משחקים.

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה, מאוכזב אחרי התיקו מול צ'ילה. רויטרס
אכזבה בסיום. מסי/רויטרס

אורוגוואי - פרגוואי 0:0

שתי הנבחרות נאבקות על המקום הרביעי שמקנה כרטיס למונדיאל, אבל לא הצליחו לכבוש. לאורוגוואי היו הזדמנויות טובות יותר, אבל לואיס סוארס נגח מקרוב החוצה, ושער של ג'ונתן רודריגס נפסל בצורה שנויה במחלוקת, והאורוגוואים עם משחק שני רצוף ללא הפסד.

פרו - קולומביה 3:0

קולומביה הייתה אחת הנבחרות המאכזבות ביותר עד כה בקמפיין מוקדמות המונדיאל ואחרי ארבעה משחקים היה לה ניצחון בודד על ונצואלה, אבל הלילה היא השיגה ניצחון חוץ חשוב משערים של יארי מינה (40), מתאוס אוריבה (49) ולואיס דיאס (55), במשחק שגם כלל שני כרטיסים, אחד לכל צד. במשחק האחרון שלה קולומביה הושפלה עם 6:1 באקוודור, אבל הלילה קולומביה עלתה למקום השישי בבית, ושיפרה משמעותית את מצבה. לפרו זה הפסד רביעי רצוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully