וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות הפועל באתלטיקה: בלסינג אפריפה קבע שיא ישראלי עד גיל 20 ב-200 מטר

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 22:30

האצן הצעיר קבע קריטריון לאליפות העולם עד גיל 20 עם זמן של 21.07 שניות בתחרות בהדר יוסף. וייסמן לא הצליחה להשיג קריטריון אולימפי ב-100 מטר

האצן בלסינג אפריפה. מרכז הפועל, אתר רשמי
ממשיך להרשים. בלסינג אפריפה/אתר רשמי, מרכז הפועל

האצטדיון הלאומי בהדר יוסף אירח הערב (חמישי) את תחרות האתלטיקה הגדולה הראשונה השנה, אליפות הפועל 2021 ע"ש יריב אורן, ובה קבע הכישרון הלוהט בלסינג אפריפה שיא ישראלי עד גיל 20 בריצת 200 מטר, כשעצר את השעון על זמן של 21.07 שניות. התוצאה הזו מהווה שיפור של עשירית לשיא הקודם וגם קריטריון לאליפות העולם עד גיל 20.

עומרי סדן ממכבי תל אביב ניצח ב-100 מטר עם 10.68 שניות והקדים את עמית רוטמן (10.78) ואסף מלכה (10.80) מא.ס. רמת השרון.

חנה קנייזבה מיננקו קופצת לרוחק. מרכז הפועל, אתר רשמי
גם הקפיצות הפסולות היו איכותיות. חנה קנייזבה מיננקו/אתר רשמי, מרכז הפועל

דיאנה וייסמן, שיאנית ריצת ה-100 מטר, ניצחה בה עם זמן של 11.56 שניות והקדימה את ניצן לוי, חברתה ממכבי ראשון לציון ואת אילנה דורפמן מהפועל חולון. היא הייתה שותפה גם לניצחון נבחרת השליחות בתחרות 100X4, אבל לא הצליחה לקבוע את המינימום האולימפי העומד על 11.15 שניות. ייתכן כי תוכל לזכות בכרטיס לטוקיו בזכות הדירוג העולמי.

חנה קנייזבה מיננקו, שיאנית ישראל בקפיצה לרוחק (6.52 מטר), ניצחה עם 6.25 מטר. מיננקו ממשיכה לגלות כושר טוב, וזאת כהכנה לתחרויות הקריטריון האולימפי שלה לטוקיו בקפיצה משולשת. גם הקפיצות הפסולות של הפיינליסטית האולימפית היו איכותיות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ד"ר אמנון גור עם מנכ"ל מרכז הפועל יורם אורנשטיין. מרכז הפועל, אתר רשמי
ד"ר אמנון גור מקבל אות הוקרה ממנכ"ל מרכז הפועל יורם אורנשטיין/אתר רשמי, מרכז הפועל

טקס מרגש התקיים במהלך האליפות כשד"ר אמנון גור קיבל אות הוקרה ממרכז הפועל על תרומתו האדירה לתשתית האתלטיקה הישראלית בפריפריה ובמרכז, בהנהגת הספורט, בקליטת עולי אתיופיה ופיתוח כשרונם בריצות ארוכות ובהובלת אתלטים רבים אל הישגים בינלאומיים. מנכל מרכז הפועל, יורם ארנשטיין, ויו"ר איגוד האתלטיקה עמי ברן, שהיה חניכו של גור, העניקו את הפרסים לגור בן ה-84 יחד עם בכירי עיריית כפר סבא שם הקים גור את הפועל אורן השרון, המועדון שהזניק אל הצמרת העולמית של המרתון כמה מהרצים הבכירים בני העליה מאתיופיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully