וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בפלייאוף: ירושלים ונס ציונה רוצות להאריך את העונה

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 14:35

רבע גמר הפלייאוף: הקבוצה מהבירה תקווה להימנע מהדחה כשתארח את גלבוע/גליל למשחק השני בסדרה (21:00). הפועל חולון תצא למשחק חוץ בלב המושבה במטרה להבטיח את המקום בחצי הגמר (21:00)

תקציר: צפו בעוז בלייזר מדבר לקראת פתיחת הסדרה של מכבי תל אביב/מכבי תל אביב, האפליקציה הרשמית

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (חמישי). הפועל ירושלים תחפש הפתעה ביתית נגד הפועל גלבוע/גליל, שניצחה את המשחק הראשון בסדרה בקלות 58:85. עירוני נס ציונה תקווה להאריך את הסדרה שלה נגד הפועל חולון, שגברה עליה במשחק הראשון 90:92.

תמיר בלאט שחקן הפועל ירושלים מול יפתח זיו שחקן גלבוע/גליל. מאור אלקסלסי
תמיר בלאט/מאור אלקסלסי

הפועל ירושלים - הפועל גלבוע/גליל (21:00) - 0:1 לגלבוע/גליל בסדרה

אחרי עונה שהייתה מלאה בעיקר בירידות, הפועל ירושלים קרובה הפסד אחד מהדחה מליגת העל וסיום פרק עגום על המועדון מהבירה. בירושלים קיוו להיראות טוב בהרבה במשחק הראשון בגן נר, אך פשוט קרסו ברבע השני ולא היו קרובים להפתיע את הקבוצה הביתית, כשהסגל החלש יחסית שעומד לרשותו של יונתן אלון פשוט לא הצליח לעמוד בקצב של היריבה. בבירה מקווים שבמשחק הביתי, ככל הנראה האחרון של העונה, השחקנים יראו טוב בהרבה ויצליחו לכפות לפחות משחק צמוד על היריבה.

למרות הניצחון ב-27 הפרש במשחק הראשון, בגלבוע/גליל שידרו לשחקנים כי אסור להם להגיע זחוחים בשום מצב למשחק בירושלים, כדי להמנע מלחץ מיותר עם משחק שלישי בסדרה. בגלבוע היו מרוצים מהאגרסיביות והפרגון שהפגינו השחקנים, והעובדה שהמשחק נגמר יחסית מוקדם אפשרה למאמן אבישי גורדון לתת דקות מנוחה לשחקנים המובילים שלו. בקבוצה מקווים לחזור לחצי הגמר שנה שנייה ברציפות, ולשים סימן קריאה על עונה מוצלחת במיוחד של האדומים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
וויין סלדן שחקן עירוני נס ציונה מול גיא פניני שחקן הפועל חולון. אודי ציטיאט
ווין סלדן/אודי ציטיאט

עירוני נס ציונה - הפועל חולון (19:00) - 0:1 לחולון בסדרה

מחזיקת היורופקאפ רחוקה הפסד אחד מהדחה שישית בשישה מנסיונות בשלב רבע גמר הפלייאוף. השחקנים של בראד גרינברג פתחו טוב את המשחק בחולון אמש, הוליכו ביתרון דו ספרתי אך מהר מאוד איבדו את יתרונם ורדפו אחרי חולון. בנס ציונה הודו כי העובדה שגרינברג משתמש ברוטציה של שישה שחקנים, כששלושה מהם, פטריק מילר, בריאן אנגולה ו-ווין סלדן, שיחקו 40, 38 ו-38 דקות בהתאמה, גורמת לעומס ועייפות אצל לא מעט מהשחקנים. גרינברג הודה כי ייתכן שירחיב את הרוטציה לקראת המשחק השני בסדרה.

פעם אחת בלבד בשמונה השנים האחרונות הצליחה הפועל חולון להעפיל לחצי הגמר של ליגת העל, כשהיא לא מעט פעמים מגיעה כפייבוריטית לסדרות ונכשלת במאני טיים. כעת חולון רחוקה ניצחון מחזרה לארבע האחרונות, בעונה בה הגיעה לשמונה האחרונות בליגת האלופות, לגמר גביע ווינר, חצי גמר גביע המדינה וזכתה בליגה הבלקנית. בחולון מקווים ליכולת טובה יותר של מקסים דה זאו, שהיה חלש מאוד במשחק הראשון נגד נס ציונה, ושמיכאל סוקלובסקי הפולני ימנע מבעיית עבירות שהטרידה אותו בשלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully