וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ברקת סולידית בהצעות. שחקני רכש מוטרדים מז'וזואה

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 13:56

הבעלים רחוקה מלהתפרע ופתחה את עונת המלפפונים בהצעות שפויות ואף נמוכות לחידוש חוזים ולחוזים חדשים. שחקנים המועמדים לקבוצה ממתינים לראות האם הפורטוגלי נשאר

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת עם שחקן בני יהודה ניב זריהן. דני מרון
בלי הצעות מפוצצות בינתיים. אלונה ברקת/דני מרון

למרות שכל ההערכות ניבאו שאלונה ברקת תתפרע ותציע הצעות גבוהות לשחקנים כדי לבנות קבוצה חזקה מייד עם סיום העונה, המציאות שונה לחלוטין. בעלי הפועל באר שבע מאוד זהירה וסולידית עד כה בהצעות שהיא מציעה לשחקנים ורחוקה מאוד מלהשתגע. נכון שברקת מכוונת שוב גבוה למאבק האליפות והיא רוצה לחזור לקרב אמיתי ולא לנגן כינור שני, אבל לפחות עד כה הדברים לא נעשים בלי הכוונה ובלי מחשבה וההצעות שמוגשות לשחקני רכש וגם לכאלה שסיימו חוזים ומחכים לראות אם ימשיכו, אינן גבוהות במיוחד.

זה מסביר מדוע שחקנים כמו אוהד לויטה, סינטיאהו סלליך ושון גולדברג עדיין לא חתמו על חוזים חדשים בקבוצה למרות שרוני לוי רוצה שיישארו וזה גם מסביר מדוע עדיין אין לקבוצה שחקני רכש חדשים. גם העובדה שהקבוצה עוברת כעת מניהולו של אסי רחמים לזה של גיא פרימור מוסיפה להשתהות ולהמתנה הקיימת.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
הדומיננטיות שלו מרתיעה. ז'וזואה/לירון מולדובן

לא זאת בלבד, לוואלה! ספורט נודע שחלק משחקני הרכש שהפועל באר שבע רוצה מוטרדים מעתידו של ז'וזואה במועדון. בעיות המשמעת הרבות של הפורטוגלי והעובדה ששחקנים מספרים מתוך הפועל באר שבע לחבריהם בכדורגל על ההתנהגות היומיומית שלו, גרמה לכך ששחקנים המועמדים להפועל באר שבע חושבים האם זה נכון עבורם להגיע למועדון בו יש שחקן אחד כה דומיננטי שמנצל את כוחו למקומות לא טובים.

השיא שהיה עם שגיב יחזקאל חיזק עוד יותר את התחושה אצל שחקנים המועמדים לקבוצה שאולי כדאי להם לבדוק אופציות אחרות, אם ז'וזואה נשאר. ברקת עדיין לא החליטה סופית אם הפורטוגלי ישאר והקבוצה טרם הוציאה הודעה בעניין למעט העובדה שהוא עזב את הארץ אחרי הסכמה הדדית על גובה הקנס שספג בשל חלקו באירוע הקשה עם יחזקאל.

* באר שבע הודיעה היום שתפתח את אימוניה לעונה הבאה ב-20 ביוני. כעבור תשעה ימים היא תצא למחנה אימונים בפולין עד ה-8 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully