וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס הנהיג מרד בחדר ההלבשה של ריאל מדריד: אל תקצצו, כל הכסף יילך לאמבפה

בספרד טוענים: קפטן הבלאנקוס סירב לקיצוץ לעיני כל השחקנים, הפרידה ממנו "תהיה אלימה וקולנית". שבעה שחקנים צפויים לעזוב

סרחיו ראמוס, שחקן ריאל מדריד. Soccrates Images, GettyImages
הפרידה הולכת להיות מכוערת? סרחיו ראמוס/GettyImages, Soccrates Images

דיווחים סותרים בספרד בנוגע לעתידו של סרחיו ראמוס. בעוד כתב "אל צ'ירינגיטו" הנחשב מקורב לקפטן ריאל מדריד טוען שהוא רוצה להישאר ומחכה להצעה לחוזה משופר מהבלאנקוס, בכלי תקשורת אחרים במדינה טוענים שהצדדים בדרך לפרידה, ו"שהיא הולכת להיות אלימה וקולנית".

לפי "אונדה סרו", "הקפטן לא יעזוב בשקט", ומתכוון לבקר את פלורנטינו פרס בפומבי כפי שעשה זינדין זידאן אחרי שעזב. כמו כן, לפי דיווחים נוספים ראמוס אף הלהיט את שחקני ריאל בחדר ההלבשה והמריד אותם נגד ההנהלה, אחרי שחלק מהשחקנים כולל ראמוס התבקשו לקצץ בשכרם.

לפי העיתונאי ז'וספ פדרלול מ"אל צ'ירינגיטו", ראמוס סירב לקיצוץ של 10 אחוז מהמשכורת שלו "לעיני כל השחקנים בחדר ההלבשה", ואף קרא להם לא לקבל את ההצעה של ההנהלה לקיצוץ כי "כל הכסף הזה יילך כדי לרכוש את קיליאן אמבפה".

לפי רדיו "קופה", לא פחות משבעה שחקנים של ריאל מדריד יעזבו בקיץ הקרוב, וחלקם אכן יימכרו כדי לנסות לממן את עסקת אמבפה. אחד מהם הוא רפאל וראן שלא מעוניין לחדש את חוזהו, והבלאנקוס מתכוונים למכור אותו בסכום שינוע בין 35 ל-40 מיליון יורו.

רפאל וראן שחקן ריאל מדריד. Alex Caparros, GettyImages
גם הוא בדרך החוצה. רפאל וראן/GettyImages, Alex Caparros

המינוי של קרלו אנצ'לוטי הפתיע רבים בספרד. המאמן האיטלקי חוזר לקדנציה נוספת במועדון, למרות שבעיני רבים הוא נחשב למאמן מהדור הישן. כך או כך, ריאל תשלם לאברטון פיצוי כדי להתיר את חוזהו של אנצ'לוטי, שנפרד אמש מהקבוצה האנגלית והודה שגם הוא הופתע מההצעה.

"נהניתי באברטון, אבל קיבלתי הזדמנות בלתי צפויה", אמר. "אני מאמין שמעבר לריאל מדריד הוא הצעד הנכון עבורי ועבור משפחתי בתקופה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully