וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנבר שרדה שתי הארכות ו-55 נקודות של לילארד, הלייקרס על סף הדחה

לילה היסטורי בפלייאוף: כוכב פורטלנד צלף 12 שלשות וסיפק מופע חד פעמי, אבל הנאגטס שרדו שתי הארכות, ניצחו 140:147 ועלו ליתרון 2:3 בסדרה. הלייקרס הובסו 115:85 ללא אנתוני דייויס וירדו ל-3:2 מול פיניקס. הנטס גברו 109:123 על בוסטון ויפגשו את מילווקי

דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס. Jack Dempsey, AP
מ-ד-ה-י-ם. לילארד/AP, Jack Dempsey

עוד לילה ענק בפלייאוף: דנבר עלתה הלילה (בין שלישי לרביעי) ל-2:3 על פורטלנד, אחרי משחק לפנתאון שכלל שתי הארכות, 55 נקודות ו-12 שלשות של דמיאן לילארד, שהדהימו את ה-NBA. עוד קודם לכן השלימה ברוקלין 1:4 על בוסטון ועלתה לחצי גמר המזרח מול מילווקי. הלילה נחתם עם תבוסה של הלייקרס מול פיניקס, וכעת האלופה על סף הדחה.

ברוקלין (2) - בוסטון (7) 109:123 (הנטס השלימו 1:4 בסדרה)
דנבר (3) - פורטלנד (6) 140:147 (הנאגטס עלו ל-2:3 בסדרה)
פיניקס (2) - ל.א לייקרס (7) 85:115 (הסאנס עלו ל-2:3 בסדרה)

דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס. רויטרס
קלע מכל בלטה. לילארד/רויטרס
ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס, מול רוברט קובינגטון, פורטלנד בלייזרס. רויטרס
בשקט בשקט, רשם עוד משחק ענק. יוקיץ'/רויטרס

דנבר (3) - פורטלנד (6) 140:147 (הנאגטס עלו ל-2:3 בסדרה)

שתי הארכות, דו קרב אדיר בין שני כוכבי על ומופע חד פעמי של דמיאן לילארד, שאיכשהו לא הספיק לניצחון: הנאגטס והבלייזרס סיפקו את ה-משחק של הפלייאוף, אולי אחד ממשחקי הפלייאוף הטובים בשנים האחרונות, עם דרמה גדולה ומותחן עצום. לילארד שוב הוכיח למה הוא שחקן הקלאץ' הטוב ב-NBA, עם משחק היסטורי: כוכב פורטלנד צלף 55 נקודות כולל 12 שלשות - שיא כל הזמנים למשחק פלייאוף - הצליח לכפות במו ידיו שתי הארכות, אבל לא הצליח להכניע את הנאגטס בסופו של דבר.

נתחיל מהרבע האחרון: הנאגטס הגיעו לפוזשן האחרון של הרבע הרביעי ביתרון של שלוש נקודות, אבל החליטו לא לבצע עבירה על דמיאן לילארד ולשלוח אותו לעונשין, מה שעלה להם ביוקר. שלשה גדולה של "דיים" כשנותרו שלוש שניות לסיום קבעה שוויון, ואת הזריקה האחרונה מונטיי מוריס החטיא. הלאה להארכה הראשונה: כשנותרו דקה ו-50 שניות על השעון, קבע ניקולה יוקיץ' יתרון שמונה לנאגטס. גמור? לא אם זה תלוי בלילארד, שצלף שלוש שלשות רצופות, האחת כשנותרו 6.6 שניות לסיום ושוב השווה, כשאת הזריקה האחרונה של הנאגטס מחטיא הפעם אוסטין ריברס. המחסנית של לילארד לא נגמרה גם בהארכה השנייה, אבל יוקיץ' התעלה, והפעם זה הספיק כדי לברוח ולהבטיח ניצחון גדול, במשחק בלתי נשכח.

יוקיץ' הוביל את המנצחת עם 38 נקודות, 11 ריבאונדים, 9 אסיסטים ואפילו 4 חסיומת, מונטיי מוריס הוסיף 28 ו-5 אסיסטים ולמייקל פורטר ג'וניור היו 26 ו-12 ריבאונדים. בצד השני, חוץ מלילארד אף שחקן של הבלייזרס לא היה בשיאו, כשרוברט קובינגטון מוסיף 19 ו-11 ריבאונדים וסי ג'יי מקולום מסתפק ב-18 (7 מ-22 מהשדה) לצד 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים.

דווין בוקר, פיניקס סאנס חוגג, לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס מאוכזב. רויטרס
הפנים אומרות הכל. בוקר חוגג, לברון מאוכזב/רויטרס
כריס פול, פיניקס סאנס. רויטרס
הפציעה החמירה. כריס פול/רויטרס

פיניקס (2) - ל.א לייקרס (7) 85:115 (הסאנס עלו ל-2:3 בסדרה)

האלופה במרחק משחק אחד מהדחה: אנתוני דייויס הפצוע לא הצליח להכשיר את עצמו למשחק, ולמרות ההצהרות האופטימיות של לברון ג'יימס לפני המשחק על האפשרות שייקח את הלייקרס על הכתפיים בהיעדרו, הסאנס לא השאירו לו סיכוי, והראו שבגילו המתקדם, הוא כבר הרבה יותר מתקשה להיות שובר שוויון.

דווין בוקר וחבריו נראו חדים מהרגע הראשון, ואחרי שסיימו את הרבע הראשון ביתרון חד ספרתי, רצו 10:32 ברבע השני ושברו את רוחה של האלופה, שסבלה ממשחק חלש של הצוות המסייע, כולל 0 נקודת של דניס שרודר עם 0 מ-9 מהשדה. המחצית השנייה התנהלה על מי מנוחות, עד שכריס פול ספג עוד מכה כואבת בכתף הפצועה, ירד לחדר ההלבשה ולא חזר, בתמונות שמדאיגות לא רק את הסאנס, אלא את כל חובבי ה-NBA שרואים כיצד הרכז הוותיק שוב לא מצליח לבוא לידי ביטוי בפלייאוף בשל בעיות פיזיות.

בוקר סיים כקלע הבולט של הסאנס עם 30 לצד 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, קמרון פיין הוסיף 16 ולמיקל ברידג'ס היו 13 ו-6 ריבאונדים. מנגד, לברון סיים עם 24 (9 מ-19 מהשדה כולל 6 מ-10 מהשלוש), הוסיף 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, אבל קיבל סיוע מינימלי, כשרק קייל קוזמה (15) וטיילן הורטון טאקר (11 ו-11 ריבאונדים) מגיעים לספרות כפולות. האלופה בדרך החוצה מוקדם מהצפוי?

ג'יימס הארדן, ברוקלין נטס חוגג. רויטרס
לקח את המושכות. הארדן/רויטרס
ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס, מוקף בשחקני ברוקלין נטס. רויטרס
נותר בודד במערכה. ג'ייסון טייטום/רויטרס
קיירי אירווינג, ברוקלין נטס. רויטרס
התעלה ברבע האחרון. אירווינג/רויטרס

ברוקלין (2) - בוסטון (7) 109:123 (הנטס השלימו 1:4 בסדרה)

דוראנט מול יאניס, קיירי אירווינג וג'יימס הארדן מול ג'רו הולידיי וכריס מידלטון - הכל מוכן לסדרה הגדולה במזרח שתצא לדרך בשבת: הנטס השלימו את המשימה וניצחו סדרת פלייאוף לראשונה מאז 2014, על אף יום התקפי קצת פחות טוב של שלושת הכוכבים בהשוואה למשחק הקודם, בו שברו שיא פלייאוף עם 104 נקודות משותפות. הפעם היה זה ג'יימס הארדן שלקח את המושכות, כשהוא מסיים עם 34 נקודות ומשלים טריפל דאבל פלייאוף רביעי בקריירה עם 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים.

המזוקן סחב את הנטס על גבו בשלושת הרבעים הראשונים בהם נשמר יתרון קל של ברוקלין, וראה את אירווינג (25) ודוראנט (24) חוברים אליו בשלהי הרבע הרביעי כדי להבטיח את הניצחון עם עוד לחיצה קלה על הגז, כשהם מנצלים שוב את השמיכה הקצרה של הסלטיקס ללא ג'יילן בראון וקמבה ווקר הפצועים.

מלבד שלושת הכוכבים, גם ג'ו האריס וברוס בראון הגיעו לספרות כפולות כשקלעו 10 כל אחד. את הסלטיקס הוביל ג'ייסון טייטום כמובן, שסיים עונה אישית מרשימה עם 32 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, שלא הספיקו. אוון פורנייה הוסיף 18 ו-6 ריבאונדים למפסידה, רומאו לנגפורד תרם 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully