וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מקווה שרז מאיר יישאר, עלי מוחמד מועמד אם אחד הקשרים יעזוב

2.6.2021 / 6:30

המגן בודק אופציות בחו"ל אבל במועדון מעריכים שימשיך. קשר בית"ר עשוי להצטרף אם אחד הקשרים יעזוב, וילדסחוט נפרד, מגן ספרדי מאוביידו מועמד

מכבי חיפה ממשיכה לחגוג, ובמקביל מתחילה לחשוב על העונה הבאה. הבעלים יעקב שחר כיכב אמש (שלישי) בחגיגות המאולתרות בכפר גלים ואפילו הפתיע בריקודים, אולם לאחר מכן העביר מסר לשחקנים: "עכשיו אחרי שחגגנו, זה הזמן לעבוד".

בחיפה ינסו לסיים עם בניית הסגל כמה שיותר מהר כדי להתחיל את האימונים עם סגל כמעט מושלם. בקבוצה יצרפו מגן ימני זר, ובנוסף מקווים שרז מאיר יישאר. מאיר סירב בניגוד לשחקנים אחרים להאריך את האופציה עליו, וגורמים המעורים בפרטים אמרו שסוכנו דודו דהאן בודק עבורו אופציות בחו"ל. יחד עם זאת, בחיפה מעריכים שלמרות המהלך, מאיר יישאר בקבוצה.

אם אחד משלישיית קישור האמצע יעזוב בקבוצה יבחנו אופציה לצרף את עלי מוחמד או קשר זר אחר. גם שמו של גבי קניקובסקי ברשימות כמו גם זה של מאוויס צ'יבוטה.

במקביל בקבוצה נמצאים בשיחות עם מגינה הימני של ריאל אוביידו, חואן נייטו. המגן בן ה-26 נמצא ברשימות כמה חודשים וכעת בקבוצה פתחו איתו בשיחות בניסיון לצרפו.

צפו ביעקב שחר רוקד בחגיגות

יעקב שחר רוקד בחגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום גולשים
יאניק וילדסחוט שחקן מכבי חיפה. דני מרון
עונה אחת מרשימה, השנייה קצת פחות. וילדסחוט/דני מרון

אמש יאניק וילדסחוט נפרד ממכבי חיפה. שחקן הכנף ההולנדי (29) פרסם פוסט באינסטגרם בו סיכם את השנתיים שלו בישראל, והודה שהוא בדרך ל"הרפתקה הבאה".

"אחרי כמה ימים חלומיים נפרדתי מהאנשים שהפכו לחברים ולמשפחה. קשה לי לכתוב את זה בלי להתרגש. הגענו לכאן לפני שנתיים אחרי כמה פעמים שסירבנו, כי התדמית של ישראל בהולנד לא טובה במיוחד. אחרי שחקרנו את העניין לעומק החלטנו ללכת על זה, וכיום אני יכול לומר שלבוא לכאן ולחתום במכבי חיפה הייתה אחת ההחלטות הטובות בחיי", כתב וילדסחוט. "שיחקתי במועדון הגדול בישראל עם האוהדים הכי טובים בישראל, ולעלות על כר הדשא באצטדיון ביתי מלא היה מטורף. אין דרך מתוקה יותר לסיים את השנתיים הללו מאשר בתור אלוף. תודה לאוהדים שעשו לי פרפרים בבטן בכל משחק".

עוד בוואלה!

בוטלו חגיגות האליפות של מכבי חיפה, האוהדים התקהלו מחוץ לאצטדיון, השחקנים הצטרפו

לכתבה המלאה

וילדסחוט הצטרף למכבי חיפה ביולי 2019 מבולטון במדיה שיחק כמושאל מנוריץ'. בעונתו הראשונה בלט וכבש חמישה שערי ליגה, אולם בעונה החולפת היה פחות דומיננטי ושיחק פחות. בסך הכל רשם וילדסחוט שבעה שערים ב-54 הופעות בכל המסגרות במדי הירוקים. חוץ מוילדסחוט, זר נוסף שצפוי לעזוב את ארנסט מאבוקה, כשגם עאיד חבשי וטאלב טואטחה לא צפויים להמשיך במועדון.

המשטרה עצרה הבוקר קטין תושב הצפון בחשד שהשליך בקבוק לעבר שוטר מחוץ למגרש בו התקיים משחק האליפות של מכבי חיפה נגד הפועל באר שבע. בהתאם להתפתחות החקירה, תחליט המשטרה האם לבקש מחר את הארכת מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully