וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "חשוב שהרבע הרע שלנו היה הראשון, זה נתן לנו זמן לשינויים"

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 23:52

מאמן הפועל חולון חייך אחרי ה-90:92 מול נס ציונה, שהעלה את קבוצתו ל-0:1 ברבע הגמר. גרינברג: "נצטרך להוציא את הכדור מהידיים של האריס"

סטפנוס דדאס מאמן הפועל חולון. אודי ציטיאט
"הקבוצה הגיעה רק פעם אחת לפיינל פור בשמונה השנים האחרונות, המטרה שלנו היא לעלות לחצי הגמר". דדאס/אודי ציטיאט

הפועל חולון עלתה הערב (שלישי) ל-0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף עם 90:92 קשה מול עירוני נס ציונה.

מאמן חולוניה סטפנוס דדאס אמר: "זמן של פלייאוף ו-0:1. בשביל זה באנו לפה, זה היה חשוב מאוד שהרבע הרע שלנו היה הרבע הראשון והיה לנו זמן לבנות את המשחק עם חילופים נכונים והתקפות נכונות. ניצחנו במשחק הוגן ב-100%. זה קשה סטטיסטית לעצור הכול בנס ציונה כי היא משחקת כל כך הרבה התקפות עם אותם חמישה שחקנים. סוקולובסקי קלע שתי שלשות עד הרבע האחרון והוא היה נהדר בקלאץ'. הסגל העמוק יותר שלנו, והדרך שהפסדנו לנס ציונה בחוץ וכאן, זה היה הסקאוטינג הכי טוב שהיה לנו. תקפנו אותם טוב מאוד, בצורה חכמה. שיחקנו טוב חוץ מברבע הראשון שהיינו לחוצים ולא בהרכב טוב. בשמונה השנים האחרונות הקבוצה הזאת הגיעה רק פעם אחת לפיינל פור. זה מה שחשוב לנו".

בראד גרינברג מאמן עירוני נס ציונה. אודי ציטיאט
"היה משחק נהדר". גרינברג/אודי ציטיאט

מאמן נס ציונה בראד גרינברג: "היה משחק נהדר, שתי קבוצות תחרותיות מאוד. המשחק היה פיזי, אבל נקי. היה לנו רבע ראשון נהדר הגנתית והתקשינו מאוד ברבע השני. במחצית השנייה עשינו עבודה יותר טובה בשמירה על השלוש, אבל רדפנו אחריהם מהרבע השני. תפסנו אותם כמה פעמים, אבל הם הצליחו לברוח, ובסוף היינו מאוד אגרסיביים והיה לנו צ'אנס 3 שניות לסיום ולא היה לנו נס. העומק שלהם פגע בנו, ואנחנו לא מספיק עמוקים. אני גאה בשחקנים, היינו יכולים לעשות עבודה טובה בשמירה על ה-3, ונצטרך להוציא את הכדור מהידיים של סי ג'יי האריס ולהכניס יותר את ג'רום מיינסי למשחק".

בריאן אנגולה, שקלע 26 נקודות עבור הכתומים, הוסיף: "שיחקנו נגד קבוצה חזקה מאוד, כדורסל זה משחק של ריצות, הם רצו יותר מאיתנו ולא נשאר לנו מספיק אוויר כדי לחזור. ניסינו לחזור בסוף, וזה היה מאוחר מדי. הם קלעו יותר עונשין מאיתנו ואנחנו החטאנו הרבה עונשין ברבע האחרון, לא הצלחנו לעצור את הריצות שלהם בזמן. אנחנו לא מתרכזים במה הם משחקים או עם מי הם משחקים. אנחנו מבצעים את תוכנית המשחק, כל המשחקים שלנו נגדם היו חמים, אני בטוח שהמשחק בחמישי גם יהיה פיזי. כיף לשחק ככה. זה מאצ'אפ טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully