וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי זהבי חושפת: אני עדיין בטראומה מהסיוט, "הילדים שואלים למה הם עברו את זה"

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 1:18

אשתו של ערן זהבי חזרה לרגעי הפחד מהשוד בהולנד, סיפרה על הטראומות שלה ושל הילדים, הפחד שלא עובר והשיחה הקשה עם ערן

שי זהבי. אביב חופי
עדיין מפחדת להיות לבד בבית, גם בישראל. זהבי/אביב חופי

שי זהבי, אשתו של ערן זהבי, סיפרה הערב (שלישי) בתוכנית "לילה טוב עם גיא פינס" על הסיוט שעבר עליה בשוד המזוין שעברה המשפחה בהולנד. "היה מקרה לא נעים, עדיין קשה לי לדבר על זה בפרטי פרטים", אמרה בת זוגו של שחקן פ.ס.וו איינדהובן, "עברנו שוד, אני והילדים, ותקיפה... זה תפס אותי באמצע היום, בהפתעה... קשה לי להיכנס לפרטים האלה. עוד קצת".

זהבי מספרת ש"נכנס אליך מישהו הביתה, הגוזלים שלך לידך בזמן סכנה. אחר כך אתה חושב מה יכול להיות ומה יכול היה להיות, הסרט כל הזמן רץ. המחשבה הייתה איך אני שומרת על הילדים שלי". האם היה רגע באירוע שבו חשבת שזה יסתיים אחרת? "כן", אמרה זהבי, "זה סרט. זה לגמרי סצינה מסרט".

ערן זהבי עם אשתו שי. צילום מסך, אתר רשמי
שיחה קשה. ערן ושי/אתר רשמי, צילום מסך

שי זהבי סיפרה על האירועים שלאחר מכן: "אני התקשרתי לעדכן את ערן, הייתה שיחה לא קלה, והוא מיד בא הביתה. הדבר היחיד שעשיתי זה להתקשר להורים שלי שישמעו אותי, שיראו שהכל בסדר, שישמעו את הקול שלי. זה הוריד את מפלס החרדה".

עוד סיפרה: "חזרנו לישון בבית באותו יום. יש חששות. בראש אתה יודע שאתה מוגן, שמו לנו אבטחה, אבל בלב הפחד קיים. לא רק אצל הילדים, גם אצלי יש קושי. הכי קשה לי זאת המחשבה שהילדים עברו את זה. הם לא מבינים למה הם עברו את זה, למה הם נכנסו, ואין לי תשובה למה. מנסים להסביר את זה בדרכים יותר נעימות, אבל אין דרך". זהבי נשאלה האם בימים אלה היא מפחדת להיות לבד בבית, וענתה ללא ספק: "כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully