וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זידאן הפנה את גבו לריאל מדריד, ההתנהגות שלו לא הולמת"

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 10:15

אחרי שעזב את הבלאנקוס וביקר את המועדון במכתב פומבי, בתקשורת במדריד השיבו אש למאמן: "הוא עשה טעויות, מה עם הביקורת העצמית?"

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
"איפה הביקורת העצמית?" זידאן/רויטרס

אחרי שהוליך את ריאל מדריד לשיא שספק אם יישבר של שלוש זכיות רצופות בליגת האלופות, זינדין זידאן הוזעק על ידי הבלאנקוס לקדנציה שנייה פחות מוצלחת. המאמן נאלץ להסתדר הפעם בלי כריסטיאנו רונאלדו, אך למרות מכת פציעות חסרת תקדים הוא סחף את הקבוצה למקום השני בספרד ולחצי גמר ליגת האלופות. בריאל השאירו בידי זידאן את ההחלטה אם להמשיך במועדון, אבל זה החליט לעזוב וגם השאיר מכתב שבו הוא האשים את הבלאנקוס בכך שהם "לא בטחו בו ולא העריכו אותו מספיק".

אלא שבמועדון ממש לא אהבו את ההתנהלות של זידאן. ריאל מדריד לא הודיעה רשמית למכתב הזה, אבל ב"מארקה" טוענים שגורם במועדון אמר שההתנהגות של זידאן היא "מוגזמת ולא הולמת". על פי ה"אס" המדרידאי, זיזו שטח את הביקורת שלו בפני פלורנטינו פרס בשיחה פרטית שהייתה לשניים. הנשיא שמע אותו, אבל לא ציפה שהביקורת תהיה גם פומבית.

לוקה יוביץ' שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לא ספר את יוביץ'/רויטרס

התקשורת במדריד לא ריחמה על זידאן ושאלה "איפה הביקורת העצמית שלו?". הטענות לזידאן היו על כך שהוא לא ניהל נכון את השחקנים ושהוא הפנה את גבו להרבה אנשים עם ההחלטה הזו. בין היתר מציינים את העובדה שהוא לא ספר שחקנים כמו לוקה יוביץ' ומרטין אודגור שיצאו להשאלות.

ב"אס" מציינים גם את העובדה ששניים מבניו של זידאן - תאו ואליאז משחקים בקבוצות הנוער של המועדון והראשון אפילו קודם לקבוצה הבוגרת תחת שרביטו של זידאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully