וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד פרץ לפרקט בוושינגטון, ברוקס: "התופעה חייבת להיפסק". ברטאנס ייעדר 6-4 שבועות

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 22:07

התופעה שבה אוהדים משבשים משחקים נמשכה גם בבירה, ווסטברוק: "זה קורה יותר מדי". חשש בפילדלפיה מהפציעה של אמביד, שיעבור MRI

אוהד פרץ למגרש של וושינגטון. רויטרס
תופעה שחוזרת על עצמה. האוהד שפרץ נעצר/רויטרס

אחרי שהיה נדמה שהיא בדרך לחטוף סוויפ מהדהד, וושינגטון ניצחה הלילה (בין שני לשלישי) 114:122 את פילדלפיה וצימקה ל-3:1 את הסדרה מולה. הוויזארדס נהנו מטריפל דאבל 12 בפלייאוף של ווסטברוק, אך בעיקר מהפציעה של ג'ואל אמביד שנפגע בברכו אחרי מאבק אווירי עם רובין לופז ונטש את המשחק כבר ברבע הראשון. אמביד יעבור צילום MRI כדי לאבחן את חומרת הפגיעה, כאשר בקבוצתו מקווים שהוא יוכל לחזור כבר למשחק החמישי.

"ברגע שג'ו יצא, לא הנענו את הכדור כמו שצריך", אמר בן סימונס שסיים את המשחק הזה עם 3 אסיסטים בלבד, "לא קיבלנו מספיק מבטים פנויים". בלי הנוכחות של אמביד בצבע, וושינגטון קלעה שם 48 נקודות כאשר הנהנים העיקריים מכך היו רובין לופז ודניאל גאפורד שקלעו 28 נקודות ביחד.

ג'ואל אמביד פילדלפיה. רויטרס
בפילדלפיה מקווים שהפציעה לא חמורה. אמביד/רויטרס

אלא שמי שגנב את ההצגה במשחק הזה היה אוהד שפרץ לפרקט כשהוא פורץ בקלות את מעגלי האבטחה. האוהד נתפס מיד ולא יצר מגע עם אחד השחקנים, אך בוושינגטון ממש לא אהבו את "המחווה" והתופעה הזו. "זה לא קורה במשחק אחד או שניים, אוהדים יכולים לעשות מה שהם רוצים", אמר ראסל ווסטברוק, "התפקיד שלנו הוא לעצור אותם וצריך לקחת אותו ברצינות".

"אין בהם פחד", הוסיף סקוט ברוקס, "אני לא מכיר את החוק, אבל אני רק יודע שהאוהד הזה צריך להיענש כי כולנו יודעים שהוא היה יכול להתלבש אחרת להיראות אחרת. התופעה הזו צריכה להיפסק".

התופעה הזו של אוהדים שמעורבים במשחק ולוקחים חלק פעיל צברה תאוצה בפלייאוף הזה. במשחק בפילדלפיה אוהד זרק פופקורן על ווסטברוק והושעה. בניו יורק, אוהד ירק על טריי יאנג מאטלנטה, ביוטה אוהד השמיע קריאות גזעניות לעבר משפחתו של ג'ה מוראנט ובבוסטון, אוהד נעצר אחרי שזרק בקבוק על קיירי אירווינג.

"זה מצער שאוהד אחד הורס לכולם", הוסיף ברוקס, יש אוהדים נהדרים בבוסטון, ניו יורק ופילדלפיה וגם ביוטה. אבל יש כאלו שהם ברבריים וצריכים להישאר בבית".

* דאוויס ברטאנס הותיר את וושינגטון בלי אחד השחקנים המרכזיים שלה להמשך הסדרה מול הסיקסרס, אחרי שנפצע בשוק, ועל פי ההערכות ייעדר בין 4 ל-6 שבועות, מה שככל הנראה אומר שסיים את העונה. זו הפעם השנייה העונה שברטאנס סובל מפציעה בשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully