וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.6: פוצ'טינו הודיע לפ.ס.ז' שהוא רוצה לעזוב

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 23:17

ב"ליברסיון" מדווח: המאמן שוחח עם אל חלאיפי ולאונרדו. בספרד טוענים שליאו מסי יחתום לשנתיים נוספות בברצלונה. מנצ'סטר סיטי תציע לטוטנהאם את אקה וז'סוס בתמורה לקיין, אריק גרסיה חתם בברצלונה, גם מילאן רוצה את דה פול

ב"ליברסיון" הצרפתי מדווחים: "מאמן פריז סן ז'רמן מאוריסיו פוצ'טינו הודיע ליו"ר נאסר אל חלאיפי והמנהל המקצועי לאונרדו שהוא רוצה לעזוב".
העיתונאי הספרדי מיגל ריקו מדווח שליאונל מסי יישאר בסופו של דבר בברצלונה, כשיחתום על חוזה חדש לשנתיים נוספות.
באנגליה מדווחים הבוקר שמנצ'סטר סיטי לא מתכוונת לוותר על הארי קיין, על עף הדרישות הגבוהות של טוטנהאם. על פי הדיווח, כדי לנסות ולקדם את הנושא, האלופה הטרייה תציע לתרנגולים את נתן אקה וגבריאל ז'סוס בניסיון להוריד את המחיר שאותו דורשת טוטנהאם על החלוץ האנגלי הנהדר.
אריק גרסיה חזר רשמית לברצלונה. שחקן ההגנה בן ה-20 שגדל אצל הקטאלנים ושיחק בארבע השנים האחרונות במנצ'סטר סיטי, חזר למועדון הספרדי.

אנטוניו רודיגר שחקן צ'לסי. רויטרס
יעזוב את צ'לסי? רודיגר/רויטרס

שמועות

  • האם קרלו אנצ'לוטי יהיה המחליף של זידאן בריאל מדריד? בספרד מדווחים שמאמן אברטון עשוי לחזור לקדנציה נוספת במועדון ופלורנטינו פרס כבר יצר עמו קשר. ב"מארקה" טוענים שהוא יחתום בשורות המועדון מבירת ספרד בשעות הקרובות.
  • ר.ב. לייפציג הפכה את בלם וולפסבורג מקנס לקרואה למטרה המרכזית שלה בקיץ הקרוב. הבלם הצרפתי, שרשם עונה נהדרת, מחוזר גם על ידי צ'לסי. לייפציג מקווה שתוכל להקדים את אלופת אירופה ולרכוש אותו תמורת 30 מיליון יורו.
  • קלאודיו ראניירי הוא אחד המועמדים להתמנות למאמן ליל במקום כריסטוף גאלטייה. גם לורן בלאן, לוסיאן פאבר, פתיח טרים ופטריק ויירה מוזכרים כמועמדים.
  • פיקאיו טומורי, שבילה את חצי העונה האחרונה כמושאל מצ'לסי למילאן, צפוי לעבור אל סגנית האלופה האיטלקית בהעברה קבועה. באיטליה טוענים ששני המועדונים הגיעו לסיכום על מכירתו תמורת 28 מיליון יורו.
  • סרג'י רוברטו עשוי לעבור למנצ'סטר סיטי. בברצלונה מוכנים להקשיב להצעות עבור הקשר, שרשם עונה לא מוצלחת, ולפי הדיווחים פפ גווארדיולה מעריך אותו מאוד. רוברטו מעדיף להישאר בקאמפ נואו, אבל אם בארסה תרצה לשחרר אותו, סיטי תרצה לצרפו.
  • נאפולי ואטאלנטה מעוניינות באמין האריט, שירד העונה ליגה עם שאלקה. למרוקני יש חוזה אצל הרויאל בלוז עד 2024.
  • אנטוניו רודיגר מסיים את חוזהו בצ'לסי בתום העונה הבאה והבלוז עדיין לא דיברו איתו בנוגע להארכה אפשרית. הבלם רשם העונה 34 הופעות במדי הבלוז, והם לא ספגו ב-22 מהמשחקים הללו.
  • האם אנריך מחיטריאן יישאר ברומא? באיטליה מדווחים שהג'אלורוסי נתנו לו אולטימטום של 24 שעות להחליט אם הוא מאריך חוזה או עוזב.
  • אחרי הדיווחים על כך שרודריגו דה פול במו"מ עם אתלטיקו מדריד, גם מילאן נכנסה למאבק על הקשר הארגנטינאי המצוין של אודינזה, שדורשת עבורו 35 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully