וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי ספורטיבי: לנד רובר "פולשת" לווינגייט

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 14:29

מותג רכבי השטח היוקרתי, הידוע בביצועיו בתנאים אתגריים, יקים מתחם הרפקתני ליומיים בלבד במסלול המוטורקרוס: "אנו בטוחים שהשתתפות באירוע נהיגות מסוג זה תעביר את חוויית לנד רובר האמיתית על הצד הטוב ביותר"

לנד רובר. רונן טופלברג,
נשמע חוויה אמיתית/רונן טופלברג

לנד רובר בישראל מציינת שבירת שיא במכירותיה, כאשר החברה צפויה למסור עד סוף יוני 2021 500 רכבי לנד רובר ותקיים בישראל פעילות חווייתית ייחודית, במסגרתה תקים מתחם שטח אתגרי, הרפתקני שייפתח ליומיים בלבד, במסלול המוטוקרוס שבמכללת וינגייט שבנתניה.

במתחם יתקיימו נסיעות שטח בתנאים מאתגרים ונסיעות כביש חווייתיות על כל מגוון רכבי לנד רובר היוקרתיים בינהם: רכבי דיפנדר 90 הקצר ו- 110 הארוך אשר הושקו בשנה האחרונה ונחלו הצלחה מסחררת, האיווק החדשני בעל מנוע 1.5 ליטר אשר קוצר שבחים ושובר שיאים במסירות, והריינג רובר ספורט- אחד הרכבים הדינאמיים והפופלאריים ביותר של המותג ועוד.

לדברי רמי וקסמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות חברת המזרח: "רכבי לנד רובר יוצאי דופן בחוויית הנהיגה עליהם בכל סוגי הכביש והשטח השונים. אנו בטוחים שהשתתפות באירוע נהיגות מסוג זה תעביר את חוויית לנד רובר האמיתית על הצד הטוב ביותר לאורחי האירוע ויחד עם מבצעי המכירות שיוצעו באירוע תהיה זו הזדמנות מצויינת לרכוש את רכבי המותג.

המתחם יהיה פתוח למוזמנים ולנרשמים מראש בלבד למשך יומיים בתאריכים: ה-3.6.21
וב 4.6.21 ובימים אלו תתאפשר רכישת דגמי היוקרה בהטבות מיוחדות.

  • עוד באותו נושא:
  • לנד רובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully