וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי חכמון דחה את שיבוצו כשופט רביעי למשחק של מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 12:22

באיגוד השופטים טוענים שהשופט הפורש ציפה לשמש כשופט מרכזי באחד ממשחקי הכרעת האליפות או בגמר הגביע. טעות שביצע במשחק לאומית כנראה מנעה זאת ממנו. נאעל עודה הוקפץ לצוות השיפוט בבלומפילד במקומו

השופט הבינלאומי לשעבר אלי חכמון אמור לסיים השבוע את תקופתו כשופט מרכזי בשל גילו (45) ויכול להמשיך לשמש כשופט VAR כפי שקרה עם זיו אדלר לפני שנה. עדיין לא ברור אם חכמון יבקש מתוקף היותו בינלאומי לשעבר להמשיך עוד שנה כשופט מרכזי, כפי שהיה במקרה של אלון יפת.

מה שבטוח הוא שאקורד הסיום של אחד השופטים הוותיקים בליגת העל היה צורם, כאשר אמש הוא שובץ לשמש שופט רביעי במשחק שבין מכבי תל אביב לעירוני קרית שמונה, ודחה את השיבוץ של המשבץ איתן תבריזי. בעקבות זאת, שובץ למשחק כשופט רביעי נעאל עודה.

אלי חכמון. ברני ארדוב
ימשיך לעוד עונה? אלי חכמון/ברני ארדוב

באיגוד השופטים מספרים שלפני כחודש היה ברור שחכמון, למרות שעבר עונת שיפוט לא מספיק טובה, יקבל לקראת פרישה משחק בפרופיל גבוה. גורמים באיגוד העריכו שהוא ישפוט או את חצי גמר הגביע בין הפועל תל אביב לבית"ר תל אביב בת ים או את גמר הגביע, או לחילופין את אחד המשחקים שיכריעו את האליפות.

בכל זאת מדובר בשופט בעל ותק, שהיה בתקופות מסוימות מהטובים בקאדר השופטים, אבל אז לדברי גורמים באיגוד הגיע משחק הליגה הלאומית בין הפועל אום אל פאחם להפועל פתח תקוה שנערך בעכו, ובמשחק הזה פספס חכמון פנדל ברור לזכות אום אל פאחם. האירוע הזה היה במוקד סיכום השבוע באיגוד השופטים, וכתוצאה מכך, על פי גורמים באיגוד, נמנע שיבוצו לחצי גמר הגביע.

בהמשך קיווה כאמור חכמון למשחק אחרון יותר משמעותי, כמו להיות שופט מרכזי באחד משני המשחקים שהכריעו אמש את האליפות, או בגמר הגביע, אותו ישפוט בסופו של דבר ארז פפיר. גורמים באיגוד מציינים שכאשר חכמון ראה שהמשחק האחרון שלו הוא כשופט רביעי אמש בבלומפילד הוא דחה את השיבוץ.

בוועדה המקצועית של איגוד השופטים מספרים הבוקר שאם חכמון יגיש בקשה לשפוט עונה נוספת היא תישקל, וגם אם יבקש להמשיך אוטומטית כשופט VAR הוא עדיין יידרש לקבל הסכמה מהוועדה, אך קרוב לוודאי שיקבלו זאת.

  • עוד באותו נושא:
  • אלי חכמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully