וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי רחמים נפרד: "הפועל באר שבע תישאר לעד בדמי, בנשמתי ובתפילותיי"

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 11:54

המועדון מבירת הנגב נפרד מרחמים ששימש כמנכ"ל ב-11 השנים האחרונות ולפני זה לבש את מדי הקבוצה שנים ארוכות. ברקת: "בכל פעם שהיה קושי, הרמת את כולנו"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:3/ספורט1
אסי רחמים עוזב את הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
"תודה על חוויות בלתי נשכחות". רחמים/אתר רשמי, הפועל באר שבע

הפועל באר שבע נפרדה היום (שני) מאסי רחמים ששימש כמנכ"ל המועדון ב-11 השנים האחרונות. רחמים בן ה-49, יליד העיר, גדל במועדון ולבש את מדיו במשך שנים ארוכות כשוער. הוא פרש מכדורגל ב-2009 ושנה לאחר מכן מונה למנכ"ל. בתקופה שלו בראש המועדון, הפועל באר שבע הגיעה להישגים חסרי תקדים, ביניהם זכייה בשלוש אליפויות רצופות, הנפה של גביע המדינה ושלוש הופעות בשלב הבתים של הליגה האירופית.

מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים. קובי אליהו
11 שנים בלתי נשכחות. רחמים/קובי אליהו

רחמים אמר במעמד הפרישה: "ישנם רגעים שמילים קטנות מלתאר. המעמד הזה, בו אני מסיים את תפקידי כמנכ"ל המועדון אותו בילדותי הערצתי, בו גדלתי והתעצבתי והיה לי לבית ומרכז חיי, הוא כזה. ברגע זה, הדבר הראשון שאני רוצה הוא לומר תודה. תודה על חוויות בלתי נשכחות - מעטים האנשים שזוכים לחוות שיאים מרגשים כאלה במקומות שהם כל כך אוהבים.

"תודה לאוהדים היקרים שלנו, אותם אוהדים שהייתי חלק מהם בילדותי, שזכרונות הכדורגל הראשונים שלי הם איתם בשער 6 בוסרמיל. אוהדים שמלווים את הקבוצה בטוב וברע, מימי שישי בליגה הלאומית ועד למילאנו וגלזגו. האנשים שעוצרים ואומרים מילה טובה, מחבקים, מדברים על הקבוצה בכל הזדמנות ונושמים את הפועל באר שבע בכל רגע.

"תודה למשפחה שלי, שנתנה לי את האפשרות לתת את כל כולי למועדון הזה. תודה לחגית, אשתי ולילדיי: רון, רז ושיר, על שתמכו בי לאורך השנים, כל פעם באתגר אחר. תודה לעובדים המסורים שזכיתי לעבוד איתם לאורך השנים ונותנים את כל כולם למען המועדון, לצוותים המקצועיים ולשחקנים בעונות השונות. לכולכם מקום חם בליבי לעד.

"תודה רבה לאלונה על האמון הרב בי לאורך השנים. תודה על צעידה משותפת אל עבר רגעים קסומים, חוויות מרגשות והגשמת היעדים להם חתרנו. תודה על חברות אמיתית, על תמיכה הדדית ועל דרך ארוכה שבוודאי לא מסתיימת. הפועל באר שבע תישאר לעד בדמי, בנשמתי ובתפילותיי להצלחתה בכל משחק ומשחק".

בעלים הפועל באר שבע אלונה ברקת, אסי רחמים. יוסי ציפקיס
"אסי, אתה הולך אבל לא עוזב". ברקת עם רחמים/יוסי ציפקיס

נשיאת המועדון, אלונה ברקת: "אסי היקר, נפגשנו ביומי הראשון בהפועל באר שבע לפני 14 שנים, ומאז לא נפרדו דרכינו: כשחקן וקפטן, כמאמן בצוות המקצועי וכמנכ"ל. הבטחת לי ביום הראשון, כדרכך לקמץ במילים, ש'יהיה בסדר'. אז אחרי דרך כל כך ארוכה שלנו יחד, אני יכולה לומר בפה מלא שהיה הרבה יותר מ"בסדר". הייתה עלייה לליגת העל, היו אליפויות, היה גביע, היו מסעות מופלאים באירופה - וכולם רשומים על שמך.

"אסי שלנו, ניחנת בהרבה תכונות שהן מצוינות, שאיפה לשלמות, ירידה לפרטים הכי קטנים, צניעות אינסופית ואהבה לאנשים, למועדון ולמשחק. אבל התכונה שאני רוצה לציין היום היא השקט וקור הרוח שלך. לא רק שאתה קר רוח - בהצלחות ובאכזבות - אתה תמיד יודע להשרות את השקט וקור הרוח על כל הסביבה. בכל פעם שיש קושי, אכזבה או חלילה משבר - אתה שם להרים את כולנו, להסתכל קדימה ולא לוותר.

"אסי יקר, כשאתה יוצא לדרך חדשה אני רוצה רק להגיד לך תודה. תודה גדולה על מה שהיית למועדון הזה, תודה על מה שאתה ותודה על כל מה שתהיה עבור המועדון ועבורי אישית. אסי, אתה הולך אבל לא עוזב. דע לך שלעולם ועד תהיה חלק מהמועדון הזה, כי כמו שאומרים, אפשר להוציא את הילד - איזה ילד, את הגבר - מהפועל באר שבע אבל אי אפשר להוציא את הפועל באר שבע מאסי. אז אסי, בהצלחה, עוד נשוב וניפגש, ורק תדע שאני מעריכה ואוהבת אותך מאוד".

מאור מליקסון נפרד מאסי רחמים. אינסטגרם מאור מליקסון, צילום מסך
מאור מליקסון נפרד מאסי רחמים/צילום מסך, אינסטגרם מאור מליקסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully