וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו ינקוביץ': "הכי חשוב לי לשחק כמה שיותר ולהימנע מפציעות"

קשר בית"ר ירושלים מתכונן למשחק של מונטנגרו נגד ישראל: "שמח לחזור לסגל, אצטרך להוכיח שיש לי מקום במוקדמות המונדיאל"

מרקו ינקוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
יפגוש הרבה יריבים מוכרים. ינקוביץ'/מאור אלקסלסי

שחקני נבחרת ישראל יפגשו כמה פרצופים מוכרים כשהם יעלו לכר הדשא בפודוגוריצה ביום שבת (21:45), למשחק ידידות נגד נבחרת מונטנגרו. אחד משחקני היריבה יהיה מרקו ינקוביץ' מבית"ר ירושלים, שחזר לסגל אחרי שישה משחקים בחוץ.

ינקוביץ' שצבר 23 הופעות במדי הנבחרת, אמר לקראת צמד המשחקים של מונטנגרו, נגד בוסניה וישראל: "אני שמח לחזור לנבחרת ועכשיו אני צריך להוכיח שיש לי מקום. למרות שמדובר במשחקי ידידות, נגיע אליהם בשיא הרצינות. זו הזדמנות טובה לרוב החבר'ה, כולל אותי, להוכיח שאפשר לבנות עלינו במשחקי מוקדמות המונדיאל".

ינקוביץ' הגיע לבית"ר ירושלים בחלון ההעברות של החורף והספיק לרשום במדיה 12 הופעות בליגה ו-2 נוספות בגביע המדינה. "התקבלתי מאוד יפה בישראל", הוא סיפר, "הייתה לי תקופת התאקלמות וקצת אחרי שהגעתי, התחילו להתקיים משחקים בכל שלושה ימים. בהתחלה לא שיחקתי הרבה, אבל אחר כך נכנסתי לעניינים והייתי טוב מאוד. ברור שאני עוד יכול להשתפר, אבל הדבר הכי חשוב לי כרגע הוא לשחק כמה שיותר ולהימנע מפציעות".

בסגל של נבחרת מונטנגרו ניתן למצוא גם את פאטוס בצ'יראי ששיחק בחודשים האחרונים בבני יהודה ולפני כן רשם קדנציה מוצלחת מאוד במכבי נתניה. גם הבלם מרקו סימיץ', אקס הפועל תל אביב, הוזמן לסגל של המאמן מיודראג ראדולוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully