וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשדוד חגגו: דין דוד צפוי להימכר. ננאד צבטקוביץ' בספק לאירופה

31.5.2021 / 9:03

החלוץ עשוי לעזוב אם תגיע הצעה אטרקטיבית, בן זקן יתעקש על השארת כנעאן. בקבוצה לא בטוחים שהבלם יהיה כשיר לקונפרנס ליג

תקציר: מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 3:1/ספורט3

מ.ס. אשדוד תצא הבוקר (שני) לחופשה בת שלושה שבועות בתום העונה הגדולה בתולדותיה. ג'קי בן זקן עוד לא יודע איך זה להרגיש אלוף או מה חשים כשזוכים בגביע המדינה, אבל רן בן שמעון העניק לו רגעי אושר עצומים העונה ששיאם בהבטחת המקום השלישי אמש במושבה אחרי ניצחון נאה על מכבי פתח תקוה שאם היתה מנצחת היתה זוכה בכרטיס לאירופה במקום הפועל באר שבע.

בן זקן היה מרוצה אמש גם עבור חבריו בני הזוג אלונה ואלי ברקת. בזכות הניצחון של קבוצתו, הפועל באר שבע שמרה על המקום הרביעי כך שהוא מבחינתו עשה גם עבורם את העבודה.

רן בן שמעון לא יכול היה לשחזר את האליפות שלו מקרית שמונה. הסגל של אשדוד לא היה מספיק עמוק ואיכותי והיו לו שתי מתחרות טובות מאשדוד על התואר, אבל עם השחקנים שהיו לו, הוא עשה את המקסימום וההישג הזה הוא קודם בזכות היכולת שלו להוציא 100 אחוז מכל שחקן.

רן בן שמעון, מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
רגעי אושר. רן בן שמעון/קובי אליהו

רן בן שמעון ימשיך לעונה הבאה אחרי שהאריך חוזה במהלך העונה אבל תהיה לו הרבה עבודה לבנות קבוצה שתדע לשמור על מה שהושג העונה. רועי גורדנה צפוי לעזוב ועדיין לא בטוח ששלומי אזולאי יישאר. בן זקן יתעקש על השארת חמודי כנעאן המבוקש, אבל לדין דוד ייתנו לעזוב אם סוכנו יביא עבורו הצעה כספית אטרקטיבית.

באשדוד רוצים להפתיע גם במוקדמות הקונפרנס ליג וחוששים מהפציעה של ננאד צבטקוביץ' אמש. למרות שהמשחק הראשון יהיה ב-22 ביולי באשדוד לא בטוחים שהבלם הסרבי יהיה כשיר. מי שיחזרו אחרי היעדרות ממושכת הם טימותי אוואני ופאהד באיו שהחמיצו חלק גדול מהפלייאוף בגלל פציעות.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully