וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתמאן: "מגיעים לנו שני גביעים". שאראס זעם: "היורוליג תשמע מאיתנו"

אנאדולו אפס חוגגת את התואר ההיסטורי, המאמן באופוריה: "סגרנו מעגל". מיציץ' נבחר ל-MVP והצטנע, מאמן ברצלונה זעם על השיפוט

דוגוש באלבאי אנאדולו אפס. רויטרס
דוגוש באלבאי עם הגביע הנכסף/רויטרס

אנאדולו אפס עשתה זאת: הקבוצה הנהדרת של ארגין עתאמן זכתה אמש (ראשון) ביורוליג אחרי ניצחון קשה ומותח, אך מוצדק 81:86 על ברצלונה בגמר שנערך בקלן. וסילייה מיציץ', מי שהוכתר כ-MVP של העונה הסדירה ביורוליג, הוכתר גם כמצטיין של הפיינל פור והוביל את הטורקים עם 25 נקודות. שיין לארקין סייע לו עם 21 והשניים האלו הוליכו כמעט במו ידיהם את הטורקים לניצחון הזה.

שחקני אנאדולו אפס חוגגים את הזכייה ביורוליג. רויטרס
מגיע להם. שחקני אנאדולו עם התואר/רויטרס

"שנתיים דיברנו על זה שאנחנו יכולים לעשות את זה", אמר עתאמן הנרגש לאחר המשחק, "עשינו את זה. אני גאה בשחקנים שלי. לא ויתרנו אפילו לרגע. התחלנו את המשחק עם הרבה טעויות ולחץ. לאחר מכן מצאנו את הקצב שלנו. אמרתי שלארקין הוא אחד השחקנים הכי טובים וזה היה הזמן שלו יחד עם מיציץ' להראות מה הוא יודע. אני גאה בשחקנים שלי". עתמאן התלוצץ ואמר ש"אגיד לג'ורדי ברתומאו שמגיעים לנו שני גביעים - אחד על העונה שבוטלה ואחד על העונה הזאת. סגרנו מעגל".

אבל עם כל הכבוד לעתאמן, ה-גיבור של אפס בפיינל פור הזה ובעונה כולה הוא וסילייה מיציץ', ששוב הבריק עם 25 נקודות. מיציץ' נשאל על כך שזכה ב-MVP של העונה ושל הפיינל פור ואמר: "לא אכפת לי מתארים אישיים. אני מאוד שמח על הניצחון הזה. נשארנו יחד כולם אחרי העונה הנהדרת אשתקד ובסופו של דבר הוכחנו לעצמנו כמה אנחנו טובים. טובים מספיק כדי לזכות ביורוליג. אני ממש גאה להיות חלק מההיסטוריה של המועדון".

טיבור פלייס הסנטר הגרמני הענק שהרגיש בבית בקלן אמר: "אין לי מילים לתאר את ההרגשה. חיכיתי לרגעים האלו. ניסיתי להיות מוכן וחווינו רגעים של אושר".

אדריאן מוארמה הצרפתי, שרשם כמה משחקים טובים מאוד במהלך העונה, אמר: "חיכינו לרגע הזה שלוש שנים. זו הרגשה נהדרת. היו לנו קצת עליות ומורדות בעונה הזו, אבל בסופו של דבר נזכור שזכינו בתואר. אתם לא יכולים לתאר כמה אני שמח. נתתי את כל כולי כששיחקתי. היינו חזקים מאוד מנטאלית גם כשפיגרנו, כמו בחצי הגמר".

מנגד, בברצלונה זעמו על השיפוט. שאראס רמז לקנוניה בסיום ואמר: "אני לא רוצה להכניס את עצמי לצרות, אבל אני לא מרוצה מכמה דברים שהיו במשחק הזה. היורוליג עוד תשמע מאיתנו, זה בטוח. אי אפשר להשאיר את זה ככה, בלי להתייחס למה שקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully