וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן לוון: "עשינו דרך נהדרת, אבל בפלייאוף הכדורים לא נכנסו". דן ביטון יפתח בגמר הגביע?

31.5.2021 / 8:02

במכבי תל אביב סגרו פלייאוף עם 17 נקודות מתוך 30, והשחקנים נראו נבוכים אחרי התיקו מול קרית שמונה ואיבוד האליפות, המאמן: "לא חווינו ירידה באיכות המשחק, רק סבלנו מחוסר מחץ". פרץ יחזור להרכב בדרבי היוקרתי ברביעי, שכטר יחליף את בלקמן

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 2:2/ספורט1

שער השוויון של יוג'ין אנסה מקרית שמונה אמש (ראשון) לרשת מכבי תל אביב בתוספת הזמן (2:2) המחיש יותר מכל את העונה הזו של האלופה היוצאת. דווקא ברגעים הקריטיים היה חסר למכבי תל אביב הגרוש ללירה כדי להתמקם במקום הראשון ולא לאבד את האליפות. מיתרון טוב של שני שערים וים של מצבים, מכבי תל אביב סיימה רק בתיקו את משחק הליגה האחרון שלה ושחקניה נראו נבוכים מאוד על כר הדשא בסיום.

סיפור הפלייאוף מעיד שמכבי תל אביב לא היתה יכולה לקחת אליפות שלישית ברציפות. עם 17 נקודות מתוך 30 לא לוקחים צלחת. אלה לא אחוזים של אלופה במאני טיים. "אני חושב שלא חווינו ירידה באיכות המשחק בפלייאוף כמו שסבלנו מחוסר מחץ ומבעיה של כיבוש שערים", ניסה פטריק ואן לוון לנתח את הפסד האליפות שעה קלה אחרי משחק הליגה האחרון של העונה. "לא ניצלנו במשחקים רבים את שלל המצבים אליהם הגענו. נאבקנו ועשינו דרך נהדרת כדי לסגור פער ממכבי חיפה, אבל בפלייאוף הכדורים לא נכנסו כמו קודם לרשת. הזדמנויות היו, אבל לא כבשנו מספיק".

ניק בלקמן שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יחזור לספסל. ניק בלקמן/אריאל שלום

מכבי תל אביב לא סיימה את העונה והמבחן הגדול שלה יהיה להתנתק לגמרי מהמשחק אמש ומאובדן האליפות כדי לא להישאר בלי כלום ביד. "מה אני רוצה לראות בגמר הגביע ברביעי?", נשאל ואן לוון. "יותר מהרוח ומהאנרגיה שראיתי מדן גלזר שלא היה מוכן לעזוב את כר הדשא למרות הפציעה שלו בראש והקושי לשחק". לשאלה אם הוא מודאג נוכח התיקו אמש והאם זה הולך להשפיע על הגמר, אמר מאמן מכבי תל אביב: "אני לא מודאג מאיבוד הניצחון לקראת הגמר. זה יהיה משחק אחר לגמרי. זה גמר גביע".

לקראת הגמר ישוב דור פרץ להרכב ויפתח בקישור לצד דן גלזר ושרן ייני. דן ביטון שכבש צמד אמש עשוי לקנות לו כרטיס להרכב בגמר. איתי שכטר שלא שיחק דקה, אמור לפתוח במקום ניק בלקמן שלא היה טוב אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully