וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליפרס והסאנס השוו ל-2:2 מול המאבס והלייקרס, הנטס ב-1:3 אחרי משחק סוער בבוסטון

הקליפרס הביסו 106:81 את את דאלאס בחסות הכאבים של דונצ'יץ', הנטס קיבלו 102 נקודות מהטריו ב-126:141 על הסלטיקס, בקבוק נזרק על אירווינג. אמש: הלייקרס הפסידו 100:92 ומודאגים מהפציעה של דייויס, אטלנטה כבר ב-1:3 על הניקס

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס, מול קוואי לאונרד, לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
לא כוחות. קוואי מול דונצ'יץ'/רויטרס

ארבעה משחקים נערכו החל מאמש (ראשון) במסגרת הסיבוב הראשון בפלייאוף ה-NBA. תחילה אטלנטה עלתה ל-1:3 על הניקס, ולאחר מכן פיניקס ניצלה פציעה של אנתוני דייויס כדי לנצח בלוס אנג'לס ולהשוות ל-2:2 מול הלייקרס. ברוקלין עלתה ל-1:3 על בוסטון, והקליפרס איזנו ל-2:2 עם דאלאס בחסות הפציעה של לוקה דונצ'יץ'.

משחקי הערב והלילה:

אטלנטה - ניו יורק ניקס 96:113 (ההוקס עלו ליתרון 1:3)
לוס אנג'לס לייקרס - פיניקס 100:92 (הסאנס השוו ל-2:2)
בוסטון - ברוקלין 141:126 (הנטס עלו ליתרון 1:3)
דאלאס - ל.א קליפרס 106:81 (הקליפרס השוו ל-2:2)

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס מאוכזב. רויטרס
פציעה שתכריע את הסדרה? דונצ'יץ'/רויטרס
קוואי לאונרד, לוס אנג'לס קליפרס מטביע. רויטרס
המומנטום לחלוטין בצד של הקליפרס. קוואי/רויטרס

דאלאס - ל.א קליפרס 106:81 (הקליפרס השוו ל-2:2)

זה נראה כמו המשחק שיביא את המפנה בסדרה: לוקה דונצ'יץ' שהיה בספק גדול למשחק בשל פציעה בצוואר נראה רחוק משיאו, ובלי המנוע היחיד של המאבס, לא היה להם שום סיכוי מול העוצמה של קוואי לאונרד, פול ג'ורג' וחבריהם.

דונצ'יץ' שניסה להתגבר על הכאבים, סיים עם 19 נקודות באחוזים רעים (9 מ-24 מהשדה, 1 מ-7 מהשלוש ואפילו 0 מ-5 מהעונשין) כשברור שהפציעה מגבילה אותו, וראה את הקליפרס טסים ליתרון דו ספרתי במחצית הראשונה, ממנו לא הייתה דרך חזרה - לא ביום כזה של דונצ'יץ', ולא כששאר שחקני המאבס לא מחפים עליו. כעת הסדרה חוזרת ללוס אנג'לס, והמומנטום נראה לחלוטין בצד של הקבוצה של טיירון לו.

קוואי לאונרד היה מצוין עם 29 נקודות ו-10 ריבאונדים, פול ג'ורג' הוסיף 20 ו-9, רג'י ג'קסון תרם 15, וההגנה של הקליפרס חיסלה את המאבס שקלעו באחוזים איומים (34 אחוז מהשדה, 16 אחוז מהשלוש). למרות הפציעה, דונצ'יץ' הצליח לסיים כקלע הבולט של המאבס (עם 19, כאמור, כשקריסטאפס פורזינגיס לא מורגש מספיק ומוסיף 18, ובובאן מריאנוביץ' מסיים עם 12.

שחקני ברוקלין נטס ג'יימס הארדן, קווין דוראנט, מול מרכוס סמארט, בוסטון סלטיקס. רויטרס
102 נקודות משותפות להארדן, דוראנט ואירווינג/רויטרס
קיירי אירווינג, ברוקלין נטס. רויטרס
יחס עוין ותקרית חריגה. קיירי/רויטרס

בוסטון - ברוקלין 141:126 (הנטס עלו ל-1:3 בסדרה)

משחק סוער ב-TD גארדן: ג'ייסון טייטום שוב התעלה וקיווה שזה יספיק כדי לעקוץ את קבוצת הכוכבים שמנגד פעם נוספת, אבל מול האיכויות ההתקפיות של הטריו של הנטס, יש מעט מאוד דברים שיכולים להספיק - בטח כשקמבה ווקר מצטרף לרשימת הפצועים של הסלטיקס ולא משחק.

קווין דוראנט, קיירי אירווינג וג'יימס הארדן חיברו לא פחות מ-102 נקודות משותפות, והכריעו את המשחק מוקדם, כשהרבע האחרון היה ברובו גארבג' טיים. אירווינג, שחקן הסלטיקס לשעבר, שוב קיבל יחס עוין מהאוהדים ובסיום אף נרשמה תקרית חריגה, כשבקבוק פלסטיק הושלך לעברו על ידי אחד האוהדים ופגע בראשו. אירווינג וברוקלין הגיבו בזעם, והאוהד שנתפס כבר הספיק לקבל הרחקה מהמגרשים לכל החיים, אבל הסערה עדיין לא הסתיימה.

דוראנט המשיך להציג את היכולות ההתקפיות המוכרות שלו עם 42 נקודות לצד 5 אסיסטים ושתי חסימות, אירווינג היה במיטבו עם 39 ו-11 ריבאונדים וג'יימס הארדן ניווט את המשחק בחכמה ותרם 23 נקודות ו-18 אסיסטים. גם ג'ו האריס ומייק ג'יימס הגיעו לספרות כפולות עם 14 כל אחד, כשבצד השני 40, 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים ושתי חסימות של ג'ייסון טייטום לא מספיקות לסלטיקס, שקיבלו גם תרומה נאה ממרכוס סמארט (9 אסיסטים) ואוון פורנייה עם 16 כל אחד.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס אנתוני דייויס מול שחקן פיניקס סאנס ג'יי קראודר. רויטרס
נפצע במהלך הרבע השלישי ומאז לא שב לפרקט. דייויס/רויטרס
שחקן פיניקס סאנס כריס פול. רויטרס
ניהל נפלא את המשחק של הסאנס. כריס פול/רויטרס

לוס אנג'לס לייקרס - פיניקס 100:92

לאחר ששמטו את משחק 2 ואיבדו את יתרון הביתיות, ולאחר שנקלעו לפיגור בעקבות ההפסד במשחק מספר 3, הצליחו הסאנס להשוות את הסדרה במשחק שהובילו בו במרבית הזמן. אנתוני דייויס החל את המשחק לא טוב, ובמהלך הרבע השלישי נפצע במפשעה. כוכב הלייקרס לא שב מאז לפרקט, ועל אף שקלע 2 מ-9 בלבד מהשדה עד אותו רגע, חסרונו של הכוכב הורגש. דווין בוקר לא היה בשיאו גם הוא, אך על אף אחוזים פחות טובים, סיים עם 17 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, כשגם ג'יי קראודר תרם 17 נקודות. כריס פול ניהל נהדר את המשחק של פיניקס וחילק 9 אסיסטים, יחד עם 18 הנקודות שקלע, בעוד דיאנדרה אייטון הציג משחק יעיל מאוד וסיים עם דאבל דאבל של 14 נקודות ו-17 ריבאונדים. לברון ג'יימס הוליך את קלעי המפסידה עם 25 נקודות, כשמארק גאסול וקייל קוזמה תרמו 12 ו-11 מהספסל, אך זה לא עזר לקבוצה מעיר המלאכים.

טריי יאנג אטלנטה מול דרק רוז ניו יורק ניקס. AP
עוד הצגה שלו. יאנג לפני רוז/AP

אטלנטה - ניו יורק ניקס 96:113

ניצחון קליל להוקס, שלמרות שלא השיגו את יתרון הביתיות בסדרה הזו, נראה שמטיילים לסיבוב השני על חשבון אחת מהפתעות העונה הסדירה. הניקס לא מצאו תשובה ליכולת נהדרת של טריי יאנג שלהט כבר מהרבע הראשון. דרק רוז ניסה לשמור את קבוצתו במשחק, אבל הניקס קרסו ברבע השלישי שהסתיים ב-22:35 למארחים. יאנג סיים את המשחק הזה עם 27 נקודות, 9 אסיסטים וארבע שלשות מ-14 ניסיונות. קלינט קאפלה שלט בצבע עם 15 ריבאונדים ו-10 נקודות וגלינארי תרם את שלו מהספסל עם 21 נקודות. מנגד, ג'וליוס רנדל שמתקשה בסדרה הזו, הוביל את הניקס עם 23 אבל באחוזים לא טובים (7 מ-19). דרק רוז הוסיף 18 ו-6 אסיסטים ואר ג'יי בארט תרם 21 שלא הספיקו לניקס, שצריכים כעת נס והתעלות יוצאת דופן כדי לא להיות מודחים בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully