וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל לאומית: אשקלון ועפולה העפילו לחצי גמר הפלייאוף

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 21:15

מוליכת הטבלה בעונה הסדירה ניצחה במשחק דרמטי 85:89 את עירוני רמת גן ותפגוש את אליצור נתניה על הזכות לעלות לליגת העל. הקבוצה מבירת העמק גברה 79:81 על מכבי אשדוד בחוץ ותשחק בחצי הגמר נגד גליל עליון

מאמן הפועל אילת, אריק אלפסי. דני מרון
יפגוש את נתניה בחצי גמר הפלייאוף. אריק אלפסי/דני מרון

שלושה שבועות אחרי שהופסקו בשל מבצע שומר החומות, חזר הערב (ראשון) רבע גמר הפלייאוף בליגה הלאומית כשבסיום המשחקים נקבעו סדרות חצי הגמר שיחלו ברביעי - אליצור איתו אשקלון - אליצור נתניה, הפועל גליל עליון - הפועל עפולה. אשקלון גברה במשחק דרמטי 85:89 על מכבי עירוני רמת גן השמינית בטבלה ערב הפלייאוף. עפולה הייתה העולה השנייה של הערב כשהדיחה את השנייה בטבלה בסיום העונה הסדירה, מכבי אשדוד עם ניצחון חוץ דרמטי 79:81.

במשחקים שנערכו בסוף השבוע ירדו הפועל עכו/מטה אשר ואליצור יבנה לליגה הארצית והן חוברות למכבי קרית מוצקין שירדה קודם לכן.

טיילור ברון שחקן הפועל באר שבע לפני ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
הגיבור הטראגי של אשדוד. ברון/יוסי ציפקיס

אליצור איתו אשקלון - מכבי עירוני רמת גן 85:89

הקבוצה של אריק אלפסי עולה לחצי הגמר נגד אליצור נתניה וזה היה רחוק מלהיות פשוט. אשקלון שלטה במשחק לאורך דקות ארוכות, אך רמת גן חזרה פעם אחרי פעם ונגסה בהפרש. דקה לסיום קבע בני בוטרייט מרמת גן 85:85 בשלשה גדולה, אלא שאשקלון הצליחה למנוע מרמת גן מספר פעמים לקלוע בדקה האחרונה, ומנגד אלונזו קולמן עשה את העבודה מקו העונשין ושלח את הקבוצה לסדרה הקובעת על העלייה.

ארון אפס הוביל חמישה קלעי אשקלון עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים, כשקולמן מוסיף 16 ו-8 ריבאונדיםח ופול דילייני 15 נקודות ו-6 אסיסטים. בצד של רמת גן בלט ריקי טארנט עם 29 נקודות, רוברט רותבארט הוסיף 14 נקודות ו-9 ריבאונדים מהספסל.

מכבי אשדוד - הפועל עפולה 81:79

עונה שלמה בצמרת הגבוהה לא עזרה לקבוצה של עופר רחימי שאיבדה השבוע את דוראנד סקוט שעזב את ישראל והחתימה במקומו את טיילור ברון שייזכר כגיבור הטראגי של המשחק. עפולה שלטה במשחק מהפתיחה, הוליכה ביתרון דו ספרתי במחצית הראשונה, אבל אשדוד הצליחה לחזור. גם יתרון 7 בדקה האחרונה לא עזר לעפולה ואשדוד הצליחה להגיע למצב של פיגור 2 נקודות עם כדור ביד בהתקפה האחרונה כשטיילור ברון נשלח לקו 2 שניות לסיום, החטיא פעמיים וגם רביב פיטשון על הריבאונד לא הושיע.

קרון דשילדס היה הקלע המוביל עבור הקבוצה של ניר קפלן עם 20 נקודות ו-11 אסיסטים. תומר פורת הוסיף 18 נקודות ו-12 ריבאונדים ותומר כהן וג'ימי הול קלעו 15 כל אחד. אשדוד קיבלה 20 נקודות ו-11 ריבאונדים מבילי מקשפרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully