וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאומי אוסקה נקנסה ב-15 אלף דולר, תושעה מטורנירי גרנד סלאם?

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 18:46

ארבעת טורנירי הגרנד סלאם הוציאו הודעה משותפת בשל סירובה של היפנית להתראיין: "המשך הסירוב עלול להוביל לסנקציות"

נאומי אוסקה טניסאית יפנית. רויטרס
תספוג השעיה מטורנירי גרנד סלאם? אוסקה/רויטרס

נאומי אוסקה הודיעה בשבוע שעבר כי לא תתייצב למסיבות עיתונאים ברולאן גארוס והיום (ראשון) הגיעה תגובה משותפת של כל ראשי טורנירי הגרנד סלאם. היפנית, שמדורגת שנייה, נקנסה ב-15 אלף דולר אחרי שלא התייצבה למסיבת עיתונאים ובטורנירי הגרנד סלאם הבהירו לה כי היא חשופה לסנקציות נוספות במקרה שתמשיך להתעלם מהתקשורת, כולל הרחקה מהטורניר.

אוסקה טענה שהיא לא תעמוד במחויבות שלה להתראיין לתקשורת בשל פגיעה במצב הנפשי שזה גורם. בהודעה המשותפת נכתב: "לאחר ההודעה שלה, אנשי הטורניר ביקשו ממנה לשקול מחדש את העמדה שלה וניסו ללא הצלחה לדבר איתה כדי לבדוק את מצבה, להבין את הסיבות הספציפיות להחלטה שלה וכיצד אפשר לסייע לה. לאור חוסר ההסכמה מצד אוסקה, אליפות אוסטרליה, רולאן גארוס, ווימבלדון ואליפות ארצות הברית כתבו לה כדי לבדוק את מצבה הנפשי ולהציע סיוע. הדגשנו את המחויבות שלנו למצב הנפשי של הספורטאים ולהציע דיאלוג בנושאים הללו. הזכרנו לה גם את המחויבויות שלה.

"המלצנו לנאומי אוסקה שאם היא תמשיך להתעלם מהמחויבויות שלה בענייני תקשורת, היא תחשוף את עצמה לסנקציות נוספות. חזרה על העבירה הזו תגרור סנקציות חריפות יותר, כולל הרחקה מהטורניר וחקירות נוספות שעלולות להוביל להשעיה מטורנירי גרנד סלאם נוספים. החוקים קיימים כדי לוודא שכל השחקנים יקבלו טיפול זהה בלי קשר למי הם, מה האמונות שלהם וההישגים שלהם. אין דבר יותר חשוב מאשר לוודא שאף ספורטאי לא יקבל איזשהו יתרון לא הוגן לעומת ספורטאי אחר וזה לצערנו המקרה כשספורטאית אחת מסרבת להקדיש זמן למחויבויות תקשורת בזמן שהאחרים מכבדים את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully