וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות: 3:5 מדהים לפורטוגל על איטליה בדרך לחצי הגמר

האיטלקים חזרו כבר מפיגור 3:1 וכפו הארכה, אך ז'וטה וקונססאו הכריעו בהארכה. גרמניה עלתה לאחר 4:5 בפנדלים על דנמרק. גם הולנד וספרד עלו

תקציר יורו צעירות: פורטוגל - איטליה 3:5/ספורט1

אליפות אירופה לנבחרות צעירות, שהחלה עם שלב הבתים בחודש מרץ, החלה הערב (שני) עם משחקי רבע הגמר. השינוי בטורניר שנערך בהונגריה וסלובניה הגיע בעקבות משבר הקורונה, שהוביל כזכור לדחיית יורו הבוגרות מקיץ 2020 לקיץ הקרוב. הולנד ניצחה 1:2 את צרפת בתום קרב דרמטי שהוכרע בתוספת הזמן, ותפגוש בחצי הגמר ביום חמישי את גרמניה שגברה על דנמרק בפנדלים לאחר 2:2 בתום 120 דקות. האלופה ספרד ניצחה 1:2 בתום הארכה את קרואטיה ותפגוש את פורטוגל, שהשיגה 3:5 מדהים בהארכה על איטליה.

* במשחק הכנה לפני היורו בקיץ, נפרדה נבחרת טורקיה ב-0:0 ביתי מאכזב מגינאה במשחק שנערך באנטליה.

שחקני נבחרת הולנד הצעירה. רויטרס
חגיגה גדולה של הולנד/רויטרס

הולנד - צרפת 1:2

ההולנדים שסיימו בראש בית א' ושבו לשלב הנוקאאוט לאחר שמונה שנות היעדרות, אך מצאו את עצמם בפיגור במהלך המחצית הראשונה. דאיו אופמקאנו העלה את הצרפתים ליתרון בדקה ה-23 עם נגיחה נהדרת אחרי קרן של מוסא דיאבי מצד ימין. הולנד הצליחה לאזן בדקה ה-51 עם שער של מירון בואדו מקרוב אחרי שהצליח להגיע אל בעיטה מוקדמת של עבדרחמן חארוי וזה 1:1. כשהיה נראה שהמשחק בדרך להארכה, הגיע ג'סטין קלייברט ומצא את בואדו, שכבש את השני שלו במשחק בדקה ה-93 ושלח את האורנג' לחצי הגמר בתום דרמה גדולה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

צפו בניצחונה של ספרד על קרואטיה

תקציר מיורו הצעירות: ספרד - קרואטיה 1:2/ספורט1
שחקן נבחרת ספרד הצעירה חאבי פואדו. רויטרס
שלח את האלופה לחצי הגמר. פואדו/רויטרס

ספרד - קרואטיה 1:2 (לאחר הארכה)

האלופה המכהנת, שלא ספגה אף שער בשלב הבתים, הצליחה לשמור על רשת נקייה במשך 94 דקות. ספרד עלתה ליתרון בדקה ה-66, לאחר שבריאן חיל העביר מסירת רוחב משמאל לעבר חאבי פואדו, שרק נכנס בדקה ה-58, ודחק מקרוב פנימה את ה-0:1. כשהיה נראה שלה רוחה עומדת לסיים עוד משחק מבלי לספוג, קיבלו הקרואטים פנדל, אותו שלח לוקה איבנושץ' פנימה, 1:1 - והמשחק הולך להארכה. הספרדים הלחוצים לא הצליחו לכבוש בחלק הראשון של ההארכה, אך בדקה ה-110 נשמו לרווחה כשחאבי פואדו השלים צמד. מכאן לקרואטיה כבר לא הייתה תשובה וספרד ממשיכה לחצי הגמר עם 1:2 דרמטי.

צפו ב-1:2 הדרמטי של הולנד על צרפת

תקציר מיורו הצעירות: הולנד - צרפת 1:2/ספורט1

דנמרק - גרמניה 2:2 (4:5 לגרמניה בפנדלים)

שתי הנבחרות סיימו את שלב הבתים במאזן מושלם, אך בתום 120 דקות נהדרות גרמניה הייתה זו
שיצאה עם ידה על העליונה, והפיינליסטית של הטורניר מ-2019 תהיה בחצי הגמר. לוקאס אנמצ'ה השווה עבור המנשאפט שתי דקות לפני הדקה ה-90, והמשחק נגרר להארכה. ג'ונתן בורקארדט קבע מהפך בדקה ה-100, אך 11 דקות לפני שריקת הסיום קיבלה דנמרק פנדל והזדמנות פז להשוות. ויקטור נלסון שלח את הכדור פנימה והמשחק הלך לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה בתום 120 דקות.

לאחר חמש בעיטות לכל נבחרת, נרשמה החמצה אחת בכל צד. הבעיטה השישית של דנמרק נעצרה על ידי שוער גרמניה, כשפאול יאקל שלח את הבעיטה המכריעה של הגרמנים פנימה ואת נבחרתו לחצי הגמר.

צפו בניצחונה של גרמניה על דנמרק

תקציר יורו צעירות: גרמניה - דנמרק 2:2 (4:5 בפנדלים)/ספורט1
שחקן נבחרת פורטוגל הצעירה ז'וטה. רויטרס
פורטוגל מחכה לספרד בחצי הגמר. ז'וטה/רויטרס

פורטוגל - איטליה 3:5 (בתום הארכה)

וואו. איזה משחק. לא מעט חובבי כדורגל ציפו למשחק טוב בין שתי הנבחרות הנהדרות ששיחקו הערב, אך לתוצאה משוגעת כפי שהתקבלה מעטים, אם בכלל, יכלו להעלות על דעתם. 1:3 הובילה פורטוגל בדקה ה-58, ונראה היה כי היא בדרך הבטוחה למפגש עם האלופה ספרד בחצי הגמר. עם זאת, לאיטליה היו תכניות אחרות. ג'אנלוקה סקאמאקה צימק ל-3:2 שתי דקות בלבד לאחר השער השלישי של היריבה, כשפטריק קורטונה המשחק בוולנסיה הצליח לקבוע 3:3 בדקה ה-89, והמשחק נגרר להארכה. דווקא כשהיה נדמה של המומנטום בצד של האיטלקים, הם נותרו בעשרה שחקנים לאחר שלובאטו ראה צהוב שני ואדום ומכאן ז'וטה (109), ופרנסיסקו קונססאו (119), סגרו עניין עבור הפורטוגלים, שעלו לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully