וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת סוויס סיסטם תתמוך במשלחת האולימפית בסכום של מיליון וחצי שקל

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 12:58

החברה חתמה על הסכם חסות עם הוועד האולימפי בישראל למשחקי טוקיו ופריז, אלכס שטילוב ישמש כפנים של המותג: "מביעים אמון מלא בספורט האולימפי"

איציק פלד עם יגאל כרמי. עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל
איציק פלד עם יגאל כרמי/הוועד האולימפי בישראל, עמית שיסל

חברת סוויס סיסטם חתמה על הסכם שיתוף פעולה וחסות עם הוועד האולימפי בישראל לארבע השנים הבאות ועד לאחר המשחקים האולימפיים שיערכו בפריז 2024. שווי החסות כמיליון וחצי שקל. החברה, המתמחה במערכות שינה מתקדמות, תסייע לוועד האולימפי בישראל לקדם ולפתח את תרבות הספורט בישראל ואת הישגיות הספורטאים האולימפיים בפרט.

כמו כן הודיעה החברה שבמסגרת שיתוף הפעולה יהפוך המתעמל האולימפי אלכס שטילוב חבר משלחת ישראל לטוקיו, שייצג את ישראל בפעם הרביעית במשחקים האולימפיים, לפנים החדשות של המותג, ולרשותם של כלל הספורטאים האולימפיים יעמדו מערכות השינה המתקדמות של החברה על מנת לסייע להם למקסם את הישגיהם.

איציק פלד, מנכ"ל סוויס סיסטם: ''סוויס סיסטם מביעה אמון בספורט האולימפי בישראל וגאה בספורטאים האולימפיים המייצגים את ישראל בכל העולם בכבוד רב. סוויס סיסטם תתמוך בשנים הקרובות במסעם של הספורטאים לקראת המשחקים האולימפיים הקרובים בטוקיו והמשחקים האולימפיים בפריז 2024 ותסייע להם ככל הנדרש. מעבר לכך, הצטרפותו של אלכס שטילוב כפנים החדשות של החברה הוא הישג אדיר עבורנו".

יגאל כרמי יו"ר הוועד האולימפי בישראל אמר: "שינה איכותית של שמונה שעות בלילה לפחות מובילה לביצועים טובים יותר בספורט וגם להתאוששות מלאה - פיזית ומנטאלית, להגברת הריכוז והערנות, לשיפור יכולת הלמידה ולמניעת פציעות. מעקב אחר מאפייני השינה ומאפייני האימון בקרב ספורטאים מסייע למדענים ולמאמנים להתאים במדויק לכל ספורטאי את שעות האימונים ואת עצימותם בהתייחס לטיב השינה. מחקר מוכיח כי שינה מספקת ואיכותית מובילה לביצועים טובים יותר בכל ענפי הספורט. החיבור לסוויס סיסטם הוא משמעותי ואני שמח על האמון המלא שנותנת החברה במשלחות האולימפיות של ישראל בשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully