וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני עמוס יקבל את אות ההגינות ביום שלישי

30.5.2021 / 10:49

שוער מכבי נתניה יקבל את האות במסגרת טורניר בתי הספר המקצועיים המתאמנים במסגרת ארגון "החלוץ - חינוך דרך ספורט" לקידום ההגינות בספורט וקריאה ליצירת חברה ישראלית שוויונית, צודקת ומשותפת: "סמל למוכנות למאבק חברתי צודק"

שוער מכבי נתניה דני עמוס ביציע. ברני ארדוב
מבין את נפש האדם. דני עמוס/ברני ארדוב

ביום שלישי הקרוב יתקיים טורניר בתי הספר המקצועיים המתאמנים במסגרת ארגון "החלוץ - חינוך דרך ספורט" לקידום ההגינות בספורט וקריאה ליצירת חברה ישראלית שוויונית, צודקת ומשותפת, על רקע המצב החברתי הקשה בשבועות האחרונים.

בסיום הטורניר יוענק "אות ההגינות" לשוער מכבי נתניה דני עמוס. שוער מכבי נתניה הוא גם פעיל חברתי שאינו חושש להביע את דעותיו ואף לשלם עליהן מחיר. לפני כשנה וחצי החל לעלות עם נעליים עליהן מוטבע דגל הגאווה, בעקבות קללות הומופוביות ששמע במגרשים וכתמיכה בקהילת הלהט"ב, שאחיו מיכה הוא חלק ממנה. האות יוענק לעמוס ע"י שחקן יהודי ושחקן ערבי המשתתפים בטורניר.

"דני הוא סמל למוכנות למאבק חברתי צודק ומוכנות לשלם על כך מחירים", אומר עומר ליבנת, רכז "החלוץ - חינוך דרך ספורט", "הוא מעיד על עצמו שעבר דרך ביחס לשפה שבה משתמש ובמוכנות שלו לתמוך בשחקנים אחרים שנמצאים בהתלבטויות ביחס לזהות המינית שלהם. הדרך שאותה עבר היא מעוררת השראה והוא מוכיח שאפשר גם להיות שוער שעוצר שלושה פנדלים בעונה וגם להיות פעיל חברתי שמקדם חברה טובה וסובלנית יותר".

ליבנת מספר שבתי הספר המקצועיים מהם מגיעות הקבוצות מכילים בתוכם גם יהודים וגם ערבים, וכי דווקא עכשיו חשוב להזכיר שאנחנו חיים יחד בחברה. לאורך השנה התאמנו התלמידים יחד במסגרת "החלוץ - חינוך דרך ספורט" מבית תנועת דרור ישראל, הוא מוסיף כי "בשבועות האחרונים מתאמנים ומתחנכים אלפי תלמידים בפעילות המכוונת לבניית קהילות חזקות וספורטיביות בכל רחבי הארץ".

  • עוד באותו נושא:
  • דני עמוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully