וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מתכוננת לשבוע עמוס: צוות רפואי יישלח לבדוק את ויינאלדום, אמרסון מחכה

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 15:47

בברצלונה מדווחים: אגוארו ייבדק ביום שני, גארסיה יוצג ביום שלישי, ויינאלדום יחתום השבוע, לאפורטה מחפש קבוצות חדשות לבוסקטס, דמבלה, גריזמן ואלבה

שחקני צ'לסי קורט זומה, אנגולו קאנטה חוגגים. ברקע סרחיו אגוארו, מנצ'סטר סיטי מאוכזב. רויטרס
יגיע רק אם מסי יישאר? אגוארו/רויטרס

ברצלונה ממשיכה להתכונן לעונה הקרובה, ועל פי הדיווחים בתקשורת המקומית מצפה לה שבוע עמוס בהתפתחויות. מי שאמור כבר היום (ראשון) להגיע לברצלונה הוא סרחיו אגוארו, שכבר סיכם על חוזהו במועדון ויחתום עליו רשמית עד 2023. הארגנטינאי, שעוזב את מנצ'סטר סיטי, צפוי לעבור מחר את הבדיקות הרפואיות. בקטאלוניה מדווח שתנאי להגעתו הוא ההישארות של ליאונל מסי.

אריק גארסיה, שחקן נוסף שמגיע בחינם ממנצ'סטר סיטי, צפוי להיות גם הוא מוכרז השבוע כשחקן הקבוצה (בדיקות רפואיות מחר, הצגה רשמית בשלישי), כשבימים הקרובים בארסה אמורה גם להשלים את עסקת ג'יני ויינאלדום, קשרה ההולנדי של ליברפול, שיגיע גם הוא כשחקן חופשי. ברצלונה אמורה לשלוח השבוע למחנה של נבחרת הולנד את הצוות הרפואי שלה, ואם יעבור את הבדיקות יחתום עד 2024. לגבי ממפיס דפאיי, אתמול ההולנדי נשאל על מעבר ואמר ש"ברצלונה זה מועדון נהדר, אבל יש עוד מועדונים נהדרים", והבהיר שכלום עוד לא סגור.

אנטואן גריזמן שחקן ברצלונה. רויטרס
יעבור לצרפת? גריזמן/רויטרס

בינתיים ב"אס" מדווחים על המהפכה שמנסה לעשות הקיץ בסגל הנשיא ז'ואן לאפורטה, שמנסה לדחוף שחקנים ליעדים חדשים על מנת להכניס כסף, לפנות מקום בתקציב ולרענן את הסגל: ג'ורדי אלבה קיבל הצעה מאתלטיקו מדריד ועשוי להצטרף לחברו לשעבר לואיס סוארס; סרג'יו בוסקטס מועמד לבאיירן מינכן, על אף שקיווה לפרוש בקבוצת נעוריו אך המצב הכלכלי לא מאפשר זאת; פריז סן ז'רמן עשויה להיות זו שתצרף את הכוכב הצרפתי אנטואן גריזמן; קוטיניו ועוסמאן דמבלה על פי התקווה של לאפורטה יימכרו לקבוצות מאנגליה; וסרג'י רוברטו יתבשר שהוא יידרש להוריד בשכר או לעזוב.

ומה לגבי אמרסון? בסוף השבוע המגן הימני אישר שהוא חוזר, ואמר ש"כולם יודעים שיש לי חוזה עם ברצלונה החל מה-1 ביולי, לשלוש שנים. וכמו שאמרו בתקשורת, בארסה כבר יצרה קשר עם בטיס והודיעה שהם בונים עליי החל מהעונה הבאה. אני שמח כי זה המועדון שחלמתי לשחק בו". עם זאת, היום ב"מונדו" טוענים שברצלונה תיפגש השבוע עם הסוכנים של אמרסון ותבהיר את כוונותיה בנוגע לברזילאי. אם בארסה תחליט למכור, רק הצעות של 25 מיליון יורו ומעלה יישקלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully