וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלישי שלו העונה: צפו בגדי קינדה כובש. חמד חגג משחק רביעי ברציפות

אחרי הזימון לנבחרת, הקשר השלים 90 דקות וכבש את השער השלישי בניצחון 2:3 על יוסטון. חמד שוב מצא את הרשת ב-2:2 של וולינגטון מול פרת'

שחקן קנזס סיטי, גדי קינדה. Bill Barrett/ISI Photos, GettyImages
עוד משחק טוב. קינדה/GettyImages, Bill Barrett/ISI Photos

גדי קינדה מאותת לוילי רוטנשטיינר. הקשר שהוזמן לסגל נבחרת ישראל למשחקי הידידות מול מונטנגרו ופורטוגל ומקווה לערוך הופעת בכורה במדים הלאומיים, כבש הלילה (בין שבת לראשון) את השער השלישי שלו העונה במדי קנזס סיטי, ועזר לה לנצח 2:3 את יוסטון דינמו ולהתברג במקום השני בקונפרנס המערבי של ה-MLS.

קינדה שהשלים 90 דקות והיה פעלתן ומסוכן, כבש את השער השלישי של הקבוצה בדקה ה-65 אחרי מבצע קבוצתי נאה, אותו סיים בבעיטה שטוחה וחדה לרשת מתוך הרחבה. את השערים לפני כן כבשו ג'אנלוקה בוסיו (51) ואלאן פולידו (61), בעוד היריבה מטקסס הובילה עם שער בדקה ה-13, וכבש שער מצמק חסר חשיבות בתוספת הזמן של המחצית השנייה.

ספורטינג מדורגת שנייה בקונפרנס המערבי עם 16 נקודות בשמונה מחזורים, נקודה פחות מהמוליכה סיאטל.

* תומר חמד המשיך בכושרו המסחרר בליגה האוסטרלית, כשכבש במשחק הרביעי ברציפות של וולינגטון פיניקס, שסיימה ב-2:2 ביתי מול פרת'. החלוץ הישראלי העלה את מספר שעריו העונה ל-10 בבעיטה חדה ממרכז הרחבה בדקה ה-24, אבל קבוצתו נקלעה לפיגור אחרי האורחים הפכו, וגם שער השוויון של ג'ושוע סוטיריו בדקה ה-80 לא הספיק, אחרי שיוליסס דאבילה המקסיקני החמיץ פנדל בדקה ה-89, והניו זילנדים התרחקו מהמקום השישי המוביל לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully