וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'יימס יאנג חתם לעונה הבאה

29.5.2021 / 23:01

האדומים הודיעו על הארכת חוזהו של הגארד (25, 1.98) שנפצע אחרי שלושה משחקים בלבד העונה, כמו גם על חוזהו של ג'יי פי טוקוטו שנחתם לפני כמה חודשים. דני פרנקו: "השחקנים שסיימו את העונה עשו מסע מופלא בחודשים האחרונים"

ג'יימס יאנג שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יש המשכיות. ג'יימס יאנג/ברני ארדוב

הפועל תל אביב הודיעה הערב (שבת) כי ג'יימס יאנג וג'יי פי טוקוטו חתמו על חוזה לעונה הבאה וימשיכו בהפועל. בעוד טוקוטו חתם בהפועל כבר לפני מספר חודשים על חוזה לעונה נוספת עם אופציית יציאה רק אם הקבוצה יורדת ליגה, יאנג האריך את חוזהו בימים האחרונים.

"שמח שבתוך תלאות העונה הזו הצלחנו לדאוג גם להווה וגם לעתיד של הפועל תל אביב", אמר מאמן הקבוצה דני פרנקו, "השחקנים שסיימו את העונה איתנו עשו מסע מופלא בחודשיים האחרונים, והביאו אותנו כמערכת למצב ששני שחקנים מאוד איכותיים שיכולים לעזור לנו לדאוג לעתיד טוב יותר להפועל. מודה למערכת שעשתה מאמץ להוציא את המהלך הזה לפועל".

יו"ר המועדון רמי כהן הוסיף: "לא עמדנו בציפיות שלנו בליגה העונה, אבל עשינו שיפור גדול בכל מה שקשור להפועל כמועדון. בעיקר אמורים הדברים לגבי הדרך בה עבדנו והתנהלנו כמערכת בחודשים האחרונים ובתוך זה ההכנות לעונה הבאה. זה לא היה פשוט להחתים שני שחקנים כאלה לעונה הבאה, אבל זה מלמד על המשכיות ועל המקומות אליהם אנו מכוונים בעונה הבאה. נמשיך לעבוד במהלך הקיץ על מנת לבנות קבוצה טובה ולתקן את כל הטעון תיקון לטובת הפועל תל אביב ולמען קהל אוהדיה".

יאנג (25, 1.98) ששיחק בעונה שעברה בהצלחה במכבי חיפה, הגיע להפועל במהלך חודש מרץ והספיק לשחק שלושה משחקים בהם קלע 16 נקודות למשחק, לפני שנפצע במשחק השלישי, קרע שריר וסיים את העונה. הוא מצטרף לטוקוטו, רז אדם ובר טימור שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה, כמו גם ים מדר שנמצא בבוררות עם המועדון ולא ברור נכון לעכשיו האם ישחק בהפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully