וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' זכה בטורניר בלגרד השני

עודכן לאחרונה: 29.5.2021 / 18:34

המדורג מספר אחת בעולם השלים שבוע הכנה מוצלח לקראת רולאן גארוס עם זכייה בתואר מספר 83 בשבילו וראשון בבלגרד מאז 2011

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
יגיע מוכן לרולאן גארוס? דג'וקוביץ'/AP

נובאק דג'וקוביץ' זכה היום (שבת) בטורניר בלגרד השני אחרי שבראשון הפסיד במפתיע בחצי הגמר לאסלן קראצב. הסרבי לא ממש התקשה וניצח 4:6, 3:6 את אלכס מולצאן הסלובקי (255), שהשלים שבוע חלומי מבחינתו כשהגיע מהמוקדמות עד לגמר ואפילו זכה להתמודד מול המדורג מספר אחת בעולם על התואר.

עבור דג'וקוביץ' זה התואר ה-83 בקריירה שלו והשלישי בסרביה אחרי שזכה במקום לידתו בתארים גם ב-2009 וב-2011. זה היה הגמר ה-119 בקריירה המפוארת של דג'וקוביץ' בתום משחק שכלל לא פחות מעשר שבירות. הסרבי יכול לסמן וי על שבוע הכנה מוצלח לקראת הדבר האמיתי - רולאן גארוס - שמתחיל כבר מחר, אבל הוא ישחק רק בשני או בשלישי.

דג'וקוביץ' הוא בסך הכול השחקן השישי שזכה השנה בשני תארים לפחות בסבב ה-ATP. קדמו לו ניקולוז באסילשווילי, הוברט הורקאץ', רפאל נדאל, סטפנוס ציציפאס וסשה זברב.

דג'וקוביץ' אמר אחרי הזכייה: "עבר קצת זמן מאז ששיחקתי כאן לעיני קהל. שיחקנו כאן לפני חודש בלי קהל. לזכות בתואר כאן אחרי עשר שנים זה ממש מיוחד ולא יכול להיות טוב מזה לפני רולאן גארוס. אני משחק טוב, מרגיש טוב וביליתי זמן איכות עם המשפחה".

סבסטיאן קורדה טניסאי אמריקאי. GettyImages
תואר ראשון בקריירה. קורדה/GettyImages

סבסטיאן קורדה האמריקאי, שמדורג 63 בעולם, זכה בטורניר פארמה עם 2:6, 4:6 מול מרקו צ'קינאטו המקומי וזכה בתואר ה-ATP הראשון בקריירה שלו. בזכות התואר הזה, הפכו הקורדות (סבסטיאן ואביו פטר, שהיה שחקן מעולה) לאב ובן שזוכים בתארי ATP כשרק שניים קדמו להם: פיל וטיילור דנט ורמנטאן וראמש קרישנן. יש לציין שהקורדות עשו את זה עבור מדינות שונות, שכן פטר ייצג את צ'כיה. גם פיל דנט עשה את זה כאוסטרלי, בעוד בנו טיילור היה אמריקאי. בנוסף, קורדה הוא האמריקאי הראשון שזוכה בתואר ATP על החימר האירופי מאז סם קוורי עשה את זה בבלגרד ב-2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully