וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבוסטון מתמוגגים מההופעה ה"היסטורית" של טייטום

הכוכב שהפגיז 50 נקודות מול ברוקלין הפך לשחקן השלישי הכי צעיר שמגיע לסקור כזה בפלייאוף. ציון דרך מרשים גם לטריי יאנג

בארצות הברית מתמוגגים מהתצוגה של ג'ייסון טייטום הלילה (בין שישי לשבת) במהלך ה-119:125 של בוסטון על חשבון ברוקלין. הכוכב הפגיז 50 נקודות בהופעה אליה לא מעט התייחסו כ"היסטורית" והפך לשחקן היחיד בהיסטוריה של ה-NBA שעשה זאת גם במהלך העונה הסדירה, גם במהלך טורניר הפלייאין וגם במהלך הפלייאוף. בנוסף, בגיל 23 ו-86 ימים, הפך טייטום לשלישי ברשימת השחקנים הצעירים בתולדות הליגה שמגיע לסקור הזה לאחר ריק בארי שעשה זאת בגיל 23 ו-21 ימים ומייקל ג'ורדן - שעשה זאת בגיל 23 ו-62 ימים.

מעבר לתצוגה של טייטום, בבוסטון נשמו לרווחה לאחר שהצליחו לחזור לחיים ולצמק ל-2:1 את סדרת הפלייאוף מול ברוקלין. המאמן בראד סטיבנס שלקח פסק זמן בעיצומה של ריצת 4:19 של היריבה, התייחס לרגעי המתח: "אמרתי לשחקנים שזריקות שלנו טובות. תחילת המשחק לא הייתה דומה לזו שבמשחק מספר 2. הנענו את הכדור וייצרנו זריקות פנויות. הם קלעו זריקות משוגעות. מצד שני, אנחנו נראינו כקבוצה שיכולה לחזור ולהוביל שוב".

באטלנטה חגגו ניצחון ועלייה ל-1:2 מול הניקס. טריי יאנג ציין ערב היסטורי גם הוא לאחר שהצטרף לגדולים כמו סטף קרי, כריס פול, קווין ג'ונסון, מג'יק ג'ונסון ואוסקר רוברטסון כשהגיע ל-30 אסיסטים בפלייאוף בשלוש שנותיו הראשונות בליגה. יאנג מסר 14 אסיסטים בנוסף ל-21 הנקודות שקלע בדרך ל-94:105 על הניקס. בצד השני דריק רוז קלע 30, לקח 6 ריבאונדים ומסר 5 אסיסטים, אך לא מנע הפסד מניו יורק.

בסיום המשחק חגג יאנג עם האוהדים באולם שהרעיפו עליו אהבה. כוכב ההוקס הבהיר שיש עוד הרבה מה להשיג ולמרות השמחה שחקני אטלנטה דאגו להרגיע. "העבודה עוד לא הסתיימה", אמר קלינט קאפלה בדרכו לחדר ההלבשה. "להרגע, להרגע", אמר ג'ון קולינס.

גם הקליפרס חזרו לחיים בענק הלילה. הקבוצה שנראתה כבויה בשני המשחקים הראשונים בסדרה, הראתה המון מחויבות ושבה לחיים בזכות 108:118 בחוץ על דאלאס. פול ג'ורג' שקלע 29 נקודות והיה מהגורמים הבולטים בניצחון החשוב אמר בסיום: "אנחנו סומכים אחד על השני. בשני המשחקים הראשונים אלה לא היינו אנחנו. ישבנו יחד, שוחחנו, הבנו אחד את השני. אני חושב שעברנו סוג של כאבי גדילה בימים האחרונים. הגענו לכאן הייתה לנו תכנית פעולה, תקשרנו ואני חושב כשאנחנו מתקשרים אנחנו במיטבנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully