וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלקולם דילייני מודה: "הפסדנו לקבוצה הטובה באירופה"

עודכן לאחרונה: 29.5.2021 / 8:13

במילאנו מלקקים את הפצעים בברצלונה מתמוגגים. כוכב האיטלקים גאה: "נלחמנו עד הסוף ולא הורדנו את הראש, ברכות לברצלונה". עדיין לא ברור האם קלאתיס שנפצע בקרסול יהיה כשיר ליום ראשון

שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
כמה לחץ השתחרר. שחקני בארסה בסיום/רויטרס

קשה היה לבקש דרמה גדולה מזו. ברצלונה ומילאנו נלחמו על השנייה האחרונה - עד שקורי היגינס צלף ג'אמפ ענק וקבע את תוצאת הסיום - 82:84 ששלח את הקטלאנים לגמר היורוליג, שם יפגשו ביום ראשון הקרוב את אנאדולו אפס. בארסה שבה למעמד השיא של המפעל 11 שנים לאחר הגמר האחרון שלה, אז ניצחה את אולימפיאקוס בפריז. שרונאס יאסיקביצ'יוס יקווה לקבל ביום ראשון את ניק קלאתיס, שנפצע בקרסול עמוק בתוך הרבע האחרון, ועדיין לא ברור מה מצבו לקראת הגמר.

"שחקנים כמוני חיים בשביל רגעים כאלה", אמר היגינס בסיום. "לא היה לי משחק טוב עד אותו רגע, אבל רציתי להיות שם בשביל הקבוצה שלי. נקלעתי לבעיית עבירות, חברי לקבוצה חיפו עלי והופעתי ברגע הנכון. כדורסל זה משחק מצחיק, אתה יכול להחטיא זריקה פנויה לגמרי, ולפתע יש לך הזדמנות לנצח. באותה מידה יכולנו לשבת פה שבורים לגמרי, אבל זה הלך לצד שלנו. אני אסיר תודה על הניצחון, אתה צריך להאמין בעצמך ובחברים שלך לקבוצה".

ניקולה מירוטיץ', שהצטיין עם 21 נקודות, הוסיף: "מדהים, מה כבר אפשר להגיד? זה הפיינל פור, אסור להוריד את הרגל מהגז בשום רגע. הובלנו ב-10 הפרש והם חזרו ברבע השלישי, אבל מצאנו דרך לנצח. אני שמח מאוד, אבל המשימה עוד לא הושלמה, נותר עוד משחק אחד ואני מקווה שניק קלאתיס יהיה כשיר ויוכל לשחק. זו עונה ארוכה מאוד, היו לנו הרבה עליות ומורדות, אבל תמיד נשארנו יחד וזה הכי חשוב. אני גאה בכולם".

מנגד, במילאנו יצאו מחצי הגמר שבורי לב. הקבוצה של אטורה מסינה הצליחה למחוק פיגור דו ספרתי והייתה רחוקה שלשה אחת של קווין פאנתר מלעלות לגמר, אך בסופו של דבר המאמן האגדי שוב חצי גמר יורוליג עם שברון לב בשניות הסיום.

"אם יש דבר אחד שאנו לא עושים, זה להוריד את הראש", צייץ מלקלום דילייני לאחר ההפסד. "נלחמנו ונתנו הכול נגד הקבוצה הכי טובה באירופה. זה כואב, אבל עדיין יש לנו עוד תואר אחד להילחם עליו (אליפות איטליה). גאה בחברים שלי וברכות לברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully