וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאמס רודריגס לא בסגל קולומביה לקופה אמריקה: "מאוכזב מאוד"

עודכן לאחרונה: 28.5.2021 / 20:10

קשר אברטון נותר מחוץ לסגל במפתיע, בשל הפציעה ממנה הוא סובל: "לא ציפיתי לזה, אני די קרוב לשיקום מלא. זה ממלא אותי כאב עצום"

שחקן נבחרת קולומביה חאמס רודריגס. Gabriel Aponte, GettyImages
לא ציפה לזה. רודריגס/GettyImages, Gabriel Aponte

חאמס רודריגס נותר במפתיע מחוץ לסגל נבחרת קולומביה לקופה אמריקה. קשר אברטון החמיץ את שני המשחקים האחרונים של עונת הפרמיירליג בשל פציעה בשוק, ובאופן כללי התקשה לכל אורך העונה. "בימים האחרונים עבר חאמס מספר בדיקות, שגילו כי אינו במצב אופטימלי לשחק", אמרו בהתאחדות הקולומביאנית. "כי לכך, הוא לא יהיה חלק מהסגל לאליפות הקרובה. המאמן והצוות שלו לא יכולים להסתמך עליו, לצערם, ומקווים כי יוכל לשוב להיות חלק מהסגל בהקדם. הוא תמיד הציג מקצועיות מלאה ועזר לנו מאוד".

גם רודריגס עצמו הגיב לדברים ונשמע מתוסכל מאוד: "אני בשלבים האחרונים של השיקום, לצערי אני צריך להיות זהיר. קיבלתי בהפתעה את הודעת הצוות המקצועי, שאיחל לי החלמה מלאה. אני כבר די קרוב להחלמה מלאה והקרבתי הרבה. מעל הכל, אני מאוכזב מאוד, כי זה אומר שלא אוכל לייצג את המדינה שלי. העובדה כי לא זכיתי לאמון מהצוות המקצועי ממלאת אותי כאב עצום, משום שתמיד הרגשתי שנתתי הכל לנבחרת. אני מאחל לחברי לנבחרת את הטוב ביותר, אתמוך בהם מרחוק".

המשחקים הראשונים בבית א' של הקופה אמריקה, אליו הוגרלה קולומביה, ייערכו ב-3 וב-8 ביוני, מול פרו וארגנטינה בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully