וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען איתן: רוכבי הג'ירו ד'איטליה יתרמו את כספי הזכייה למשפחות הנספים באסון הרכבל

עודכן לאחרונה: 28.5.2021 / 17:39

התאחדות הרוכבים העולמית הודיעה שהזוכים בקטע ה-19 במירוץ היוקרתי יתרמו את כספי הזכייה לשורד היחיד ולמשפחות הנספים

בווידאו: שר התחבורה האיטלקי מבטיח למצות את החקירה ולסייע למשפחתו של איתן/צילום: רויטרס

התאחדות הרוכבים העולמית הודיעה היום (שישי) שכל פרסי הזכייה מהמקצה שייערך היום במסגרת הג'ירו דה איטליה יועברו למשפחות ההרוגים ולשורד היחיד, איתן בירן בן ה-5, באסון הרכבל באזור האלפים לפני כשבוע.

"הרוכבים החליטו פה אחד לתרום את כל הפרסים הכספיים לאיתן הקטן ולמשפחות שנפגעו בטרגדיה הנוראה הזו", נכתב בהודעה הרשמית של התאחדות הרוכבים.

שר התחבורה האיטלקי: מעניקים סיוע למשפחתו של הילד הפצוע מאסון הרכבל 
25.5.21. רויטרס
"הרוכבים החליטו פה אחד לתרום את כל הפרסים הכספיים לאיתן הקטן ולמשפחות"/רויטרס

בין 14 ההרוגים באסון היו גם בני הזוג עמית וטל בירן ותום בנם בן השנתיים, תושבי פאביה במדינה, ויצחק וברברה כהן, סבה וסבתה החורגת של טל, תושבי תל אביב שהגיעו לבקרם. עוד תשעה איטלקים נספו בעת שהקרון צנח כ-20 מטר מרחק קצר מפסגת הר מטרונה שבאזור האלפים.

איתן, בנם בן החמש של הזוג בירן ששרד את אסון שקרה ביום ראשון, עדיין מאושפז בבית החולים בטורינו במצב קשה מאוד, כשהוא מורדם ומונשם לאחר ניתוח. לצדו נמצאת דודתו איה, אחות של עמית, רופאה המתגוררת באיטליה שנים רבות. על פי דיווחים בכלי התקשורת באיטליה, הרופאים מביעים אופטימיות זהירה לגבי מצבו המוחי, ועל פי בדיקת MRI נראה כי אין לא נגרם לו נזק. בשל כך, ינסו היום להעירו מההרדמה.

באיטליה, נמשכת חקירת האסון והרשויות מנסות להבין מדוע בלם החירום של הקרון לא עבד. במקביל, האפיפיור פרנציסקוס אמר כי הוא שולח את תנחומיו למשפחות ההרוגים ו"מתפלל למענו של איתן הקטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully