וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שפיטרה את פירלו: יובנטוס הודיעה על חזרתו של אלגרי, שחתם עד 2025

עודכן לאחרונה: 28.5.2021 / 16:07

המאמן שהצעיד את הקבוצה ל-5 זכיות באליפות איטליה, 4 גביעים ול-2 הופעות בגמר ליגת האלופות ישוב לקדנציה שנייה. יחליף את קשר העבר שנפרד: "הייתה עונה מסובכת ומרתקת בו זמנית"

שעות לאחר שהכריזה על פיטוריו של המאמן אנדראה פירלו, יובנטוס הודיעה על חזרתו של מסמיליאנו אלגרי, שחתם עד 2025. אלגרי חוזר לקדנציה שנייה במועדון, וינסה להצעיד אותו בחזרה לצמרת הכדורגל באיטליה ובאירופה אחרי עונה רעה למדי.

אלגרי אימן את יובנטוס במשך חמש שנים, והקדנציה שלו הייתה הצלחה מסחררת. הוא הצעיד את יובה לחמש זכיות באליפות איטליה, ארבעה גביעים ולשתי הופעות בגמר ליגת האלופות. יחד עם זאת, לא ברור כיצד הוא ישתלב במצב הנוכחי, כשלפי דיווחים הוא עזב את הקבוצה ב-2019 כשהוא מצוי ביחסים רעועים עם מספר שחקנים. כמו כן, בחודש שעבר דווח באיטליה שהוא המליץ לנשיא יובנטוס להיפטר מכריסטיאנו רונאלדו, כך שגם כאן מדובר בסימן שאלה.

עוד קודם לכן יובנטוס הודיעה על פיטוריו של פירלו, אחרי עונה רעה מאוד שהסתיימה רק עם המקום הרביעי הלא מחמיא.

"תודה אנדראה", נכתב בהודעה הרשמית של יובנטוס. "אלו המילים הראשונות שכל אחד מאיתנו צריך להגיד אחרי המסע שעברנו יחד. לפני מספר חודשים, אנדראה, אחד הסמלים הכי גדולים בכדורגל, החל הרפתקה חדשה ביובנטוס, בתור מאמן הקבוצה. ראשית, כדי לעשות זאת, דרוש אומץ רב ואנחנו מעריכים אותו על כך".

"הייתה עונה מסובכת ומרתקת בו זמנית", סיכם פירלו. "כשיובנטוס התקשרה, לא חשבתי על הסיכונים בכלל, למרות שהם תמיד היו שם. אם הייתי יכול לחזור אחורה בזמן, הייתי מקבל את אותה החלטה ואני מודה לכל אנשי המועדון על התמיכה והאמונה בי".

פירלו שמונה בקיץ שעבר והגיע בתור הבטחה גדולה, אמנם הצליח להצעיד את הקבוצה לליגת האלופות במחזור הסיום של העונה באיטליה, אך נראה שבהנהלת הקבוצה כלל לא היו מרוצים ממנו. לפי דיווחים באיטליה, הוא עשוי למצוא לעצמו קבוצה חדשה מהר מאוד. ססואולו הציעה לקשר העבר האגדי חוזה לשנתיים, וקיים סיכוי שיקבל את ההצעה כדי "לבנות את עצמו מלמטה", אחרי שהבין שלקח על עצמו אתגר גדול מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully