וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני התשאול במשטרה: "ז'וזואה היה משוכנע שעושים לו תרגיל"

28.5.2021 / 10:32

קשר הפועל באר שבע חשש שהזימון לעדות נועד כדי לפגוע בו, אבל אסי רחמים הרגיע. בקבוצה משוכנעים שיגיעו איתו להבנות על פרידה ללא מאבק משפטי, ודחו את וועדת המשמעת כדי להתרכז במשחק נגד מכבי חיפה ביום ראשון: "צריך להימנע מרעשי רקע"

שחקני הפועל באר שבע. דני מרון
בבאר שבע מנסים להעביר את זה הלאה/דני מרון

בצל התקרית האלימה בין ז'וזואה לשגיב יחזקאל חזרה הפועל באר שבע להתאמן היום ללא שני השחקנים המושעים ותחל בהכנות למשחק מול מכבי חיפה מחרתיים. הבעלים אלונה ברקת העבירה מסר לכל הגורמים המקצועיים במועדון ובראשם המאמן רוני לוי שצריך לפעול בדיוק כפי שפעלה הקבוצה שלשום ולשים בצד את האירוע כדי להתרכז במשחק שיכריע האם הפועל באר שבע תסיים במקום הרביעי ועם הכרטיס שאמור לתת לה מקום במוקדמות הקונפרנס ליג.

תיקו יהיה מצוין מחרתיים, כל שכן ניצחון מפתיע בחיפה, אבל גם עם הפסד הפועל באר שבע עשויה להישאר במקום הרביעי בו היא מצויה כעת, שכן מכבי פתח תקוה תצטרך במקביל לנצח את מ.ס. אשדוד כדי לעבור אותה. "פעלנו מצוין שלשום אחרי האירוע כאשר השעינו את השניים ושמנו את התקרית בצד רגע לפני המשחק מול מכבי פתח תקוה", אמרו הבוקר בקבוצה. "המהלך המהיר והמוחלט שעשינו, סייע לניצחון החשוב על מכבי פתח תקוה. עכשיו צריך לתת לשחקנים להתרכז במשחק החשוב כל כך מול מכבי חיפה ולהימנע מכל רעשי הרקע".

זאת אחת הסיבות אגב שוועדת המשמעת של השניים נדחתה לתחילת השבוע ועשויה להיערך אפילו ביום שני למחרת המשחק מול מכבי חיפה.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
יעזוב בלי בעיות? ז'וזואה/לירון מולדובן

כפי שפורסם כאן כבר שלשום בלילה אחרי המשחק מול מכבי פתח תקוה, הפועל באר שבע צפויה להיפרד מז'וזואה למרות ההסכם שיש לו לעונה הבאה. במועדון מבינים שאי אפשר להמשיך עם השחקן שלא מצליח להתגבר על בעיות ההתנהגות שלו. בהפועל באר שבע ממשיכים לספר גם הבוקר שעוד לפני התקרית המדוברת, ז'וזואה התבטא יותר מפעם אחת בדבר רצונו לעזוב בתום העונה את ישראל כדי לחיות לצד בתו בפורטוגל. זאת אחת הסיבות בגללן מעריכים בקבוצה שניתן יהיה להגיע להבנות איתו על פרידה בצורה מכובדת וללא מאבקים משפטיים. סוכנו של ז'וזואה כבר החל בשיחות עם ראשי הקבוצה שמטרתן למצוא את הפיתרון הטוב ביותר עבורו.

אגב, ז'וזואה חשש כשזומן לתשאול במשטרה שעושים לו תרגיל. הוא לא הבין כיצד אירוע שקשור לריב פנימי בתוך המועדון, "גלש" לדיווח משטרתי. בסביבתו מספרים ש"הוא היה משוכנע שעושים לו תרגיל כדי לפגוע בו", אבל לתמונה נכנס המנכ"ל אסי רחמים, איש שז'וזואה נותן בו אמון מלא, שהסביר לו כי זו הפרוצדורה בה נוקטים בישראל כאשר אדם נפצע ומקבל טיפול רפואי מגוף כמו מד"א או במקרה של שלשום איחוד הצלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully