וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון החרימה את טקס ההנפה, גיא גודס: "החלטת הנהלה"

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 23:23

הכתומים מחו על כך שהגמר לא הוזז, המאמן סיכם את ההפסד: "גאה בשחקנים ובמועדון, נתנו פייט גדול. הפכנו למועדון מוביל"

גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון. דני מרון
מלא בגאווה. גודס/דני מרון

עם זר אחד בלבד, סיפקה הערב (חמישי) מכבי ראשון לציון פייט גדול לפני שהפסידה בסופו של דבר 86:69 למכבי תל אביב בגמר גביע המדינה. כמחאה על כך שהמשחק לא הוזז, החליטו הכתומים לפתוח עם שלושה שחקני נוער בחמישייה, ובכל זאת נשארו קרובים לאלופה למשך רגעים ארוכים של המשחק. בסיום, בחרו השחקנים ואנשי הצוות הכתומים לרדת מהפרקט לפני טקס ההנפה של הצהובים.

"זאת הייתה החלטת הנהלה, גם לעלות עם שלושה שחקני נוער, להביע את המחאה השקטה שלנו", סיכם גיא גודס. "לעלות עם הצעירים, נציגות של כחול לבן. אמרתי לחבר'ה שכשהם יצאו הובלנו 6:7, אז הם ניצחו את הערב הזה. גם הירידה מהמגרש זאת הייתה החלטת הנהלה".

המאמן הכתום הוסיף ואמר: "אני מאוד גאה, גאה בשחקנים, גאה במועדון, גאה בקהל שהגיע. גאה בדרך שהייתה לא פשוטה, קורונה, הפסקות, מלחמה, משחקים ב-10 ימים, פתאום חופש של חודש. אני גאה על מה שהבחורים עשו בתנאים לא פשוטים. אני מאוד גאה שלפחות מאז שהגעתי לקבוצה, אנחנו 4 פעמים בגמרים, זה לא מובן מאליו מחוץ למכבי תל אביב וירושלים. יש לנו דרך וכיוון בסטנדרטים שלי, הפכנו למועדון מוביל, תוך כדי שיתוף צעירים. עשינו את זה בצורה פנטסטית, היום פשוט עשינו הכי טוב שאפשר עם שישה שחקנים. נתנו פייט גדול. שאפו לכולם".

על המשחק דרכו אמר גודס: "מבחינתי האישית אקח כמה ימים, אשב עם הסוכן שלי, אבין מה יש על השולחן ואקח את ההחלטה הכי טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully