וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: נדאל ודג'וקוביץ' עשויים להיפגש כבר בחצי הגמר

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 18:28

בשל העובדה שאלוף הטורניר 13 פעמים דורג רק 3, השניים עשויים להיפגש מוקדם, הסרבי יכול לשחק נגד פדרר ברבע הגמר

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
דורג רק שלישי ויצטרך לעבור דרך קשה. נדאל/רויטרס

הטורניר עצמו ייצא לדרך ביום ראשון וכבר היום (חמישי) נערכה הגרלת רולאן גארוס גם אצל הגברים וגם אצל הנשים.

אלוף הטורניר 13 פעמים בעבר והמדורג שלישי בו השנה רפאל נדאל יפתח מול אלכסיי פופירין האוסטרלי המסוכן והמדורג הבכיר ביותר ברבע שלו הוא אנדריי רובלב הרוסי (8), אבל ברבע הזה של ההגרלה יש עוד מספר שחקנים מסוכנים כמו דייגו שוורצמן (שהגיע לחצי הגמר בשנה שעברה), אסלן קראצב ויאניק זינר המצוין.

רוג'ר פדרר, שמדורג עשירי, יפתח מול יריב מהמוקדמות וברבע הגמר - אם השניים יגיעו לשם - הוא עשוי לפגוש את נובאק דג'וקוביץ'. בשל העובדה שנדאל מדורג רק שלישי ולא זכה לדירוג ראשון למרות ההיסטוריה המפוארת שלו בטורניר, הוא עשוי לפגוש את דג'וקוביץ' כבר בחצי הגמר. מי שנהנה מהדירוג של מספר 2 הוא דניל מדבדב, שחקן חימר חלש ומי שלא ניצח מעולם ברולאן גארוס. הוא יפתח מול אלכסנדר בובליק וברבע הגמר עשוי לשחק נגד סטפנוס ציציפאס. ברבע הרביעי שני המדורגים הבכירים הם דומיניק תים, שישחק מול פאבלו אנדוחאר, וסשה זברב, שיפתח מול יריב מהמוקדמות וגם בסיבוב השני ישחק נגד יריב מהמוקדמות.

הטניסאית הפולניה איגה שביונטק. רויטרס
תזכה להניף שוב את הגביע? שביונטק/רויטרס

נשים

אלופת השנה שעברה ומי שזכתה בטורניר מדריד היא איגה שביונטק. הפולנייה, שמדורגת שמינית בטורניר, תפתח אותו נגד קאיה יובאן הסלובנית ועשויה לפגוש את סופיה קנין (4) ברבע הגמר. אשלי בארטי (1), שזכתה בטורניר לפני שנתיים, פותחת מול ברנרדה פרה ועשויה לפגוש את אלינה סביטולינה (5) ברבע הגמר אם השתיים יגיעו עד שם.

נאומי אוסקה, המדורגת שנייה, הודיעה שלא תשתתף במסיבות עיתונאים במהלך הטורניר. אבל גם כך היא תפתח מול פטריסיה מריה טיג הרומנייה ועשויה לפגוש את ביאנקה אנדרסקו ברבע הגמר. ארינה סבאלנקה הבלארוסית (3) תשחק נגד יריבה מהמוקדמות ועשויה לפגוש את סרינה ברבע הגמר אם שתיהן יעלו אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully