וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה מירוטיץ' לקראת הפיינל פור: "הלחץ עצום, נדע להתמודד"

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 17:34

כוכב ברצלונה מוכן לקרב מול מילאנו בחצי הגמר (שישי, 22:00). אנאדולו אפס תשחק מול צסק"א מוסקבה בשחזור גמר 2019

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
40 דקות על עונה שלמה. מירוטיץ'/GettyImages, Quality Sport Images

סוף שבוע פיינל פור היורוליג ייפתח מחר (שישי) עם שני חצאי הגמר. במשחק הראשון צסק"א מוסקבה תשחק נגד אנאדולו אפס ולאחר מכן ברצלונה תפגוש את מילאנו. המשחקים נערכים בקלן שבגרמניה.

שחקן אנאדולו אפס שיין לארקין עם קרונוסלב סימון. Aykut Akici, GettyImages
שחזור הגמר מ-2019. לארקין וסימון/GettyImages, Aykut Akici

צסק"א מוסקבה - אנאדולו אפס (19:00)

שחזור הגמר מ-2019, אז הרוסים הצליחו לנצח ולזכות בתואר. בעוד אנאדולו אפס מגיעה אל הגמר בסגל כמעט זהה לזה שהפסיד לפני שנתיים בהובלת שני הרכזים המצטיינים שלה - שיין לארקין ומצטיין העונה במפעל וסילייה מיציץ' - צסק"א מציגה סגל די שונה כשוויל קלייברן ודימיטריס איטודיס הם שניים מהיחידים שנותרו מאז. צסק"א (84.4 נקודות למשחק) ואנאדולו (84.1) הן שתי קבוצות ההתקפה הטובות ביותר ביורוליג העונה. אנאדולו ניצחה את צסק"א בשניים משלושת המפגשים האחרונים בין השתיים, אבל לפני כן הרוסים ניצחו בעשרה ברציפות. הטורקים רושמים הופעה רביעית בפיינל פור ורוצים לזכות בתואר בפעם הראשונה. מנגד, צסק"א רושמת את ההופעה ה-20 שלה בפיינל פור וזה השיא, היא גם זכתה בתואר 8 פעמים כשרק ריאל מדריד (10) הניפה את הגביע יותר פעמים.

מאמן צסק"א דימיטריס איטודיס אמר לקראת המשחק: "אנאדולו קבוצה נהדרת, היא משחקת ביחד. השחקנים שלה יכולים לקלוע, מניעים את הכדור מצוין ויש שם כמה שחקנים שיכולים ליצור, גם בחמישייה וגם מהספסל. קרונוסלב סימון הוא חשוב מאוד לצד מיציץ' ולארקין ויש שם עוד שחקנים שיכולים פתאום לתפוס יום גדול. ננסה להכיל אותם, לא לעצור אותם, אי אפשר לעצור אותם".

מיציץ' אמר: "אני מסתכל על כל משחק באותה צורה, אפילו אם זה גמר או משחק גדול. זה משחק שאנחנו מגיעים אליו בלי לחשוב יותר מדי ובלי לצפות שהוא יוכרע כבר במחצית או משהו. אנחנו צריכים לשחק עד הסוף בצורה רגועה ולהישאר מרוכזים ככל שניתן. המפתח הוא הקשיחות ולהישאר רגועים, במיוחד ברגעים בהם הדברים לא יילכו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מילאנו שאבון שילדס. Giuseppe Cottini, GettyImages
גילה יכולת נהדרת בפלייאוף, ימשיך גם בפיינל פור? שילדס/GettyImages, Giuseppe Cottini

ברצלונה - מילאנו (22:00)

שתי קבוצות שעבדו קשה מאוד בפלייאוף ונזקקו לחמישה משחקים על מנת לעלות אל הפיינל פור ייפגשו למשחק אחד כדי להכריע מי תילחם על התואר ביום ראשון. ברצלונה חזרה העונה לפיינל פור לראשונה מאז 2014 ועם סגל בלתי נגמר ותקציב חלומי רוצה גם להניף את הגביע לראשונה מאז 2010. עבור מילאנו זו הופעה ראשונה בפיינל פור אחרי 29 שנים, הפעם האחרונה שהיא הגיעה למעמד הזה הייתה ב-1988. האיטלקים רוצים לזכות בתואר בפעם הרביעית כשבשניים ממשחקי הגמר הם ניצחו את מכבי תל אביב (1987 ו-1988). בארסה זכתה בתואר פעמיים כשהראשון היה ב-2003 כשניצחה 65:76 את בנטון.

ניקולה מירוטיץ' אמר לקראת המשחק: "אין ספק שקשה לנצח את אותה קבוצה שלוש פעמים בעונה, במיוחד כשאנחנו מדברים על קבוצה חזקה כל כך כמו מילאנו. זה פיינל פור ואנחנו חייבים לשחק את הכדורסל הכי טוב שלנו. אני בטוח שמילאנו תכין משהו שונה כדי להפתיע אותנו. הלחץ עצום ואנחנו גם יודעים שברגע שאתה בפיינל פור, אתה צריך לשחק משחק של 40 דקות על הכול. צריך להיות מוכן לכל תרחיש כי אתה לא יודע איך המשחק יתפתח".

סרחיו רודריגס אמר: "לא שיחקתי נגד ברצלונה בחוץ ומלקולם דילייני לא שיחק במשחק שנערך אצלנו, אז היינו קצת מוגבלים בשני המפגשים הקודמים. שיחקנו הרבה יותר טוב נגדם בברצלונה. הם ניצחו אותנו והיו טובים יותר בשני המשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully