וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבריה תארח את סבב אליפות העולם בגלישת רוח

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 16:21

קומטק וטרגט מרקט יארחו את התחרות היוקרתית, שתביא לישראל 96 ספורטאים וספורטאיות מהשורה הראשונה בעולם בענף: "אתר הגלישה בחוף הצפוני הוא ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר"

יוהאן קרטר. יחצ,
גולש הרוח יוהאן קרטר מגיע לטבריה/יחצ

חברות קומטק וטרגט מרקט, שזכו במכרז לארגון אירועים בעיר טבריה, מארחות לראשונה בישראל את סבב אליפות העולם בגלישת רוח של ארגון ה - PWA PWA (PROFFECIONAL WINDSERFERS ASSOCIATION). מדובר בתחרות היוקרתית ביותר בענף שתביא לישראל 96 ספורטאים וספורטאיות מהשורה הראשונה בתחום. התחרות תתקיים במשך חמישה ימים בין התאריכים (21-25.6.2021) בקטגוריית הסלאלום האטרקטיבית, המתקיימת כולה במרחק צפייה מהחוף, ותעניק ניקוד כתחרות ברמה 5 - הרמה הגבוהה בסבב, ופרסים בסך 65 אלף יורו. הסבב שעובר באתרי גלישת רוח אייקוניים כמו פוארטה ונטורה באיים הקנריים, מאווי בהוואי, קייפטאון דרום אפריקה ועוד, יוסיף מעכשיו גם את טבריה לרשימת יעדי הגלישה המובחרים, שמבחינת סטטיסטיקת ימי רוח ועוצמות בקיץ מיישרת קו עם הטובים שבאתרים.

בזכות רמת תחלואת הקורונה הירודה והעובדה שישראל מדינה ירוקה, ארגונים בינלאומיים גדולים רואים בה כיעד לאירועים בינלאומיים, ובניהם סבב גביע העולם בגלישת רוח PWA. האירוע יהיה בכניסה חופשית לקהל הרחב, ויכלול במות צפיה מוצלות, דוכני מזון, מתחם אקספו, מוזיקה ושידור האירוע על מסך ענק. בין המתחרים יהיו אלופי עולם ואלופים אולימפיים בעבר, ואת ישראל ייצגו ארנון דגן, גולש ותיק בסבב, וצפויים להיות מוזמנים על כרטיסים השמורים למדינה המארחת גם גולשי נבחרת ישראל, בהם שחר צוברי - מדליסט הארד מאולימפיאדת בייג'ין, נוי דריהן - מדליסטית הארד מאליפות העולם ב - 2020 ומאיה מוריס שסיימה רביעית את אליפות העולם ב - 2018.

עיריית טבריה משפצת בימים אלה את חוף הדקל (הגולשים) לקראת התחרות, שיהפוך לחוף ברמה בינלאומית וימשוך אליו מטיילים מהארץ ומכל העולם.

בועז יוסף, יו"ר הועדה הממונה של טבריה: "מעבר לעובדה שמדובר בחגיגה של 5 ימים, שתמשוך לעיר מבקרים חובבי גלישה רבים, המטרה בקיום התחרות בעיר היא לחשוף את אזור החוף הצפוני של טבריה, שהוא אתר גלישה ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר. תחרות מהסוג הזה, שתשודר בכל העולם , תראה את מה שכל טברייני או ישראלי מכירים - הרוח העוצמתית שנכנסת כמו שעון כל אחר צהריים בשעות הקיץ והופכת את האזור ליעד אטרקטיבי לכל חובבי שיט המפרש על סוגיו השונים".

ג'ימי דיאז, נשיא ה - PWA: "להצליח לקיים אירוע בתקופה בה אנו נמצאים זה הישג גדול, ועל אחת כמה וכמה להוסיף אתר היסטורי ואיכותי מבחינת התנאים כמו טבריה. מדובר בדחיפה משמעותית לענף ולסבב ה - PWA. אנחנו מודים לעיר טבריה ולמארגנים המקומיים על הפיכת החלום הזה למציאות ומצפים להיפגש על קו הזינוק".

  • עוד באותו נושא:
  • טבריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully