וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: אחרי הזכייה בדאבל, רועי לזר האריך חוזה במכבי רמת גן

המאמן שהצעיד את הקבוצה לדאבל היסטורי חאתם לעונה נוספת: "האתגר עצום, אבל ציפיות הן דבר חיובי"

מאמן מכבי רמת גן נשים רועי לזר. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
ממשיך לעוד עונה. רועי לזר/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

רועי לזר, המאמן שהוביל את קבוצת הנשים של מכבי עירוני רמת גן לזכייה בדאבל היסטורי למועדון, ממשיך לעונה נוספת.

לזר, שנבחר למאמן העונה עם סיומה של עונת המשחקים 2020/2021 בזכות הישגיו עם הקבוצה ובעיקר בדרך המיוחדת שעשתה מכבי עירוני רמת גן מאז תחילת העונה, הוכיח לדברי המנכ"לית אורה גלזר "שהשמיים הם הגבול. הוא ידע להוציא מהשחקניות את המירב. הגישה חיובית שלו לאורך כל הדרך, השקט הנפשי ותמיד הכל בצנעה יצרו אווירה מיוחדת בקבוצה. לזר הוא מאמן מוערך מאד בקרב השחקניות הישראליות ועכשיו, כשהן יודעות שהוא יאמן את הקבוצה בעונה הבאה הוא יוכל לבנות את הסגל החדש".

רועי לזר אמר לאחר ההחתמה: "ההצלחה שלנו בעונה שהסתיימה מחייבת אותנו בעתיד והאתגר הוא עצום. ציפיות הן דבר חיובי. זה מחדד את החושים. עכשיו, אחרי שעדן רוטברג עזבה לבלגיה והשחקניות הזרות התקדמו באירופה אעשה הכל על מנת להשאיר בקבוצה את טל לב ותמר ברגל".

אורה גלזר ציינה שהיא מעוניינת שהקבוצה תשחק ביורוקאפ, "אך לא אכנס להרפתקאות תקציביות. אם אקבל תמיכה כספית מלאה לשחק באירופה נעשה זאת. אינני מוכנה לקחת אחריות אם לא אדע בוודאות שיש לי את המקורות הכספיים המתאימים לכך" אמרה ונזכרה שבתחילת שנות ה-2000 הקבוצה שיחקה ביורוקאפ, סיימה במקום הראשון בבית המוקדם אך פרשה מהמשך המפעל, לכשהתברר לה שלא תוכל לעמוד בכך מבחינה כלכלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully