וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון לא יעמוד על הקווים מול מכבי פתח תקוה, דייויד ניאנג חתם

27.5.2021 / 10:06

מאמן אשדוד נענש בהרחקה אוטומטית לאחר שהקבוצה עלתה באיחור למחצית השנייה גם מול מכבי חיפה. גם גורדנה ואבו עקל ייעדרו. קשר קמרון הצעירה הצטרף

תקציר: מ.ס אשדוד - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

רן בן שמעון לא יוכל לעמוד על הקווים במשחק האחרון של העונה בין מ.ס. אשדוד למכבי פתח תקוה. בן שמעון ספג הרחקה מהמשחק מכיוון שמ.ס. אשדוד איחרה לעלות למחצית השנייה במשחק מול מכבי חיפה בשתי דקות.

זו הפעם השלישית העונה שאשדוד מאחרת לחזור מחדר ההלבשה לחלק השני של המשחק, ומדובר בהרחקה אוטומטית למאמן. זאת תהיה הפעם השנייה העונה בה בן שמעון לא יעמוד על הקווים, אחרי שבפעם הקודמת הוא הורחק בגין ספיגת כרטיסים צהובים.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
הרחקה מיותרת. בן שמעון/לירון מולדובן

מי שעוד יחמיץ את המשחק בשל צהובים הם רועי גורדנה ופיראס אבו עקל. באשדוד בטוחים כמעט לחלוטין שיסיימו במקום השלישי, אותו יפסידו רק אם הפועל באר שבע תנצח בחיפה. ללא קשר לכך, במועדון רוצים לסיים את העונה בטעם טוב אחרי ירידה גדולה ביכולת במחזורים האחרונים, שהובילה לתוצאות לא טובות.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את מ.ס. אשדוד וחזרה למאבק האליפות

לכתבה המלאה
דייויד ניאנג מ.ס. אשדוד. האתר הרשמי של מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
יחזק את אשדוד בעונה הבאה. ניאנג עם סוכנו עידן בן אבו/אתר רשמי, האתר הרשמי של מ.ס. אשדוד

למרות זאת, הקבוצה תסיים עם כרטיס לאירופה ומדובר בהישג עצום עבור המועדון, בטח כשקבוצות אחרות עדיין נאבקות על המקום הרביעי וקבוצות גדולות בכדורגל הישראלי כמו בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב ומכבי נתניה, סיימו בפלייאוף התחתון.

ויש גם חדשות בגזרת החיזוק: הקבוצה הודיעה היום על החתמתו של דייויד רוי ניאנג לשלוש עונות. ניאנג, שנרכש תמורת 75 אלף דולר, הוא קשר אחורי בן 19 המתנשא לגובה 1.85. הוא משתייך לסגל נבחרת קמרון הצעירה. בעונה שעברה ניאנג שיחק בהצלחה בקבוצת הנוער של הפועל חדרה. לקבוצה היתה אופציה לרכוש אותו אבל היא התמהמה ואשדוד שעקבה אחריו, החליטה לעשות מהלך ולרכוש אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully