וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגרש ביתי: מנור סולומון חזר לפתח תקווה

כוכב הנבחרת ושחטאר דונייצק חזר לאצטדיון שלמה ביטוח שבו גדל והתארח לאימון פתוח: " התגעגעתי לציבור ולקהל הישראלי ונהנתי מהעידוד היום באימון. תמשיכו להשקיע בספורט ובכדורגל בעיר"

מנור סולומון. סרחיו מירקין,
התגעגע. מנור סולומון/סרחיו מירקין

מנור סולומון חזר לפתח תקווה. לא, זה לא קרה לפרק זמן ארוך מדי. שחקן נבחרת ישראל ושחטאר דונייצק התארח לאימון פתוח לקהל במגרש בו גדל, אצטדיון שלמה ביטוח. באצטדיון פועלת האקדמיה לכדורגל AR שהקים אדר רוזנברג ב-2018 ולאחרונה קבעה בו האקדמיה את פעילותה ומשרדיה.

רוזנברג הוא גם מאמנו האישי, המנטלי, הטכני והטקטי של הכוכב. האקדמיה עוסקת בפיתוח שחקני כדורגל ומלווה את טובי השחקנים הישראלים באירופה ובארץ. במהלך אימון החשיפה הציג אדר את האקדמיה והדגים עם מנור, לקול תשואות הקהל, אימון טכני, דריבלים, מסירות ומספר מהלכים ודגשים שעוברים השחקנים באימונים האישיים. סולומון, מבכירי הלגיונרים הישראלים בחו"ל, הצטיין בעונה האחרונה במדי שחטאר דונייצק האוקראינית ואף נבחר לנבחרת שחקני העונה בליגה באוקראינה. עם סיום העונה חזר לפני כמה ימים סולומון לישראל והוא בחר לקיים אימון ראווה עם מאמנו האישי, עימו הוא מצוי בקשר לכל אורך העונה, גם מרחוק.

לפני האימון סולומון שיבח את ראש העיר ואת מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקווה לירון גולדנברג על התפתחות האצטדיון וסביבתו והפיכתו למוקד של משחקים, אימונים, וחיי פנאי. גרינברג הודה לסולומון על תמיכתו בפ"ת ובמדינת ישראל, גם במהלך מבצע שומר החומות: "מנור סלומון בהישגיו הרבים בארץ ובחו"ל הביא גאווה רבה לתושבי פתח תקוה ולכל מדינת ישראל. לצד הכישרון האדיר בכדורגל, אני מודה למנור על ההירתמות שלו לטובת ההסברה הישראלית".

סולומון עצמו אמר: "תמיד כיף לחזור הביתה. אני חושב שהאימונים האישיים דווקא כאן באצטדיון הם דבר טוב לכולם כי זו הזירה האמיתית של הכדורגלן. ההשקעה של העיריה והאצטדיון נותנים תנאים מצויינים גם לאקדמיה והפעילות שלה. התגעגעתי לציבור ולקהל הישראלי ונהנתי מהעידוד היום באימון. תמשיכו להשקיע בספורט ובכדורגל בעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully