וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן עזב את ריאל מדריד, בספרד טוענים: מאוריסיו פוצ'טינו עשוי להחליפו

המאמן התפטר רשמית ובמועדון החליטו "לכבד את בקשתו". בספרד מדווחים שהוא פגוע בעקבות "ריאיון פוגעני" של פלורנטינו פרס. לפי "מארקה" מאמן פ.ס.ז' עשוי לעזוב במפתיע ולהצטרף לבלאנקוס, גם קונטה וראול על הכוונת

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
עוזב פגוע. זידאן/רויטרס

טלטלה בריאל מדריד: זינדין זידאן עזב היום (חמישי) רשמית את המועדון, שנתיים אחרי שהחל את הקדנציה השנייה שלו כמאמן הבלאנקוס. לפי הדיווחים בספרד, זידאן נפרד כבר אתמול מהשחקנים בשיחות טלפוניות אישיות, ובישר להם שהוא זה שעומד מאחורי ההחלטה.

היום הבלאנקוס אישרו את העזיבה שלו עם הודעה קצרה והודיעו: "אנחנו מכבדים את ההחלטה שלו ומעריכים אותו על המקצוענות והתשוקה שלו בכל השנים כאן. זידאן הוא אגדה והמורשת שלו תישאר לעד בזכות מה שהוא תרם כמאמן וכשחקן. הוא יודע שריאל מדריד תמיד תהיה הבית שלו".

לפי דיווחים בספרד, זידאן לא עוזב בלב שלם ומרגיש "פגוע ומתוסכל" מהיחס של פלורנטינו פרס כלפיו. זידאן ציפה לקבל תמיכה גורפת ונרחבת יותר מנשיא ריאל בזמן המשבר של הקבוצה בתחילת העונה, אבל באחד הראיונות הצהיר פרס שאם זידאן יודח מליגת האלופות, הוא יפוטר. לפי הדיווחים, זידאן נוטר טינה לפרס מאז ההצהרה ההיא, וכבר אז החליט שלא ימשיך לעונה נוספת, למרות שהוא חתום לעוד שנה.

מאמן יובנטוס אנטוניו קונטה. רויטרס
המחליף של זידאן? קונטה/רויטרס

זידאן הוא אחד המאמנים המצליחים בתולדות ריאל מדריד. הוא אומנם הפסיד בחצי גמר ליגת האלופות ונכנע לאתלטיקו מדריד בקרב האליפות, אך בקדנציה הקודמת שלו רשם שיא היסטורי שספק אם יישבר והוליך את הבלאנקוס לשלוש זכיות רצופות בליגת האלופות. זידאן הוזכר כמועמד לאמן את יובנטוס, הקבוצה שבה הוא הפך לאגדה כשחקן. אלא שבאיטליה מדווחים שמסימיליאנו אלגרי כבר סגור במועדון מטורינו.

אבל מי יהיה המאמן הבא של ריאל מדריד? אחד המועמדים המובילים לקבל את התפקיד הנחשק כעת הוא אנטוניו קונטה. המאמן שעזב במפתיע את אינטר אחרי שהוליך אותה לאליפות ראשונה אחרי עשור, נחשב כעת לסחורה חמה בשוק המאמנים ואחד היחידים שעשויים להתאים לשאיפות של הבלאנקוס. מועמד נוסף הוא ראול, המאמן הטירון אומנם, אך שחקן עבר אגדי במועדון שעשוי לקבל את המושכות, אם כי זה יהיה הימור גדול של פלורנטינו פרס שלא יכול להרשות לעצמו כישלון נוסף. שני שמות נוספים שהוזכרו הם של יוגי לב, מאמנה היוצא של נבחרת גרמניה ומאוריסיו פוצ'טינו מאמן פריז סן ז'רמן.

לפי "מארקה", קצת בדומה לקונטה באינטר, גם גורלו של פוצ'טינו בפריז עלול להשתנות בשל חילוקי דעות פנימיים עם המנהל המקצועי לאונרדו. "הכל תלוי על בלימה כרגע, ולא מן הנמנע שיעזוב", נכתב. "כרגע, נראה שריאל מדריד עשויה להיות היעד הבא שלו. הוא ופלורנטינו פרס מכבדים אחד את השני וזה לא יהיה מפתיע אם יעזוב את פריז ויחתום בריאל, מועדון שתמיד העריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully