וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה דילגה ל-0:2 על וושינגטון, הניקס והג'אז איזנו ל-1:1 עם אטלנטה וממפיס

בן סימונס הצטיין ב-95:120 המוחץ של הסיקסרס, ווסטברוק נפצע והתעמת עם אוהד שזרק עליו פופקורן בירידה לחדר ההלבשה. הניקס חגגו ניצחון פלייאוף ראשון אחרי שמונה שנים במדיסון סקוור גארדן הגועש, דרק רוז הזכיר נשכחות. 47 נקודות של מוראנט לא מנעו הפסד 141:129 ליוטה

ראסל ווסטברוק, וושינגטון וויזארדס מאוכזב. רויטרס
משחק חלש, פציעה ותקרית חריגה. ווסטברוק/רויטרס

פלייאוף ה-NBA ממשיך לספק אקשן וסיפורים. הלילה (בין רביעי לחמישי) התקיימו שלושה משחקים בסיבוב הראשון: הניקס השיגו ניצחון פלייאוף ראשון אחרי שמונה שנים, פילדלפיה לא התקשתה מול וושינגטון במשחק השני, ויוטה איזנה את הסדרה מול ממפיס, למרות הצגה היסטורית של ג'ה מוראנט.

משחקי הלילה:

פילדלפיה (1) - וושינגטון (8) 95:120 (הסיקסרס עלו ל-0:2 בסדרה)
ניו יורק (4) - אטלנטה (5) 92:101 (הניקס קבעו שוויון 1:1 בסדרה)
יוטה (1) - ממפיס (8) טרם הסתיים (הגריזליס מובילים 0:1 בסדרה)

בן סימונס, פילדלפיה סיקסרס מטביע. רויטרס
המצטיין. בן סימונס/רויטרס
ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
הרשה לעצמו לקחת צעד אחורה. אמביד/רויטרס

פילדלפיה (1) - וושינגטון (8) 95:120 (הסיקסרס עלו ל-0:2 בסדרה)

אחרי הקרב השקול והצמוד במשחק הראשון, הפעם זה הלך הרבה יותר קל מבחינת הסיקסרס. המפתח בדרך לניצחון המשכנע היה בן סימונס: אחרי שהסתפק ב-6 נקודות בלבד במשחק הראשון, הפורוורד הרב גוני העלה הילוך בהתקפה, סיים עם 22 נקודות, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים והיה המצטיין בשורות הקבוצה של דוק ריברס, שנהנתה מעוד נתון מכריע כשדייקה ב-43 אחוז מחוץ לקשץ לעומת 9 אחוז בלבד של הוויזארדס.

הסיקסרס הובילו מתחילת המשחק ועד סופו, כשוושינגטון מתקשה מאוד בהתקפה, נקלעת לפיגור דו ספרתי ברבע הראשון, סופגת 71 נקודות עד ההפסקה ומתקשה להישאר קרובה כשרק בראדלי ביל נראה במיטבו. ראסל ווסטברוק רשם משחק חלש עם 10 נקודות, 20 אחוז בלבד מהשדה ו-11 אסיסטים, ואם לא די בכך, הוא סיים את המשחק עם פציעה בקרסול ותקרית חריגה, כשבירידה לחדר ההלבשה אחד מאוהדי פילי השליך עליו פופקורן, מה שכמעט גרר עימות פיזי לפני שהרכז נהדף ונעצר. גם דאוויס ברטאנס לא הגיע מאופס במיוחד, והפך לשחקן הראשון זה שש שנים שמסיים משחק פלייאוף ללא נקודות ועם שש עבירות. בראדלי ביל היה נקודות האור היחידה, כאמור, עם 33.

מנגד, בערב שבו בן סימונס לוקח צעד קדימה התקפית, ג'ואל אמביד והיתר יכולים להיות נינוחים יותר. הסנטר סיים עם 22 נקודות שקטות יחסית, טוביאס האריס הוסיף 19 ומאטיס תייבול שוב עשה את ההבדל בהגנה עם 5 חסימות ו-4 חטיפות ב-20 דקות.

ספייק לי חוגג עם אוהדי ניו יורק ניקס. רויטרס
כמו בימים היפים. ספייק לי ואוהדי הניקס חוגגים/רויטרס
טריי יאנג, אטלנטה הוקס. רויטרס
לא הצליח להשתיק את המדיסון סקוור גארדן הפעם. טריי יאנג/רויטרס

ניו יורק (4) - אטלנטה (5) 92:101 (הניקס קבעו שוויון 1:1 בסדרה)

משחק שהזכיר נשכחות: המדיסון סקוור גארדן געש, ספייק לי חגג בצדי המגרש, דרק רוז חצה את רף 25 הנקודות במשחק פלייאוף לראשונה מאז 2015, והניקס חגגו ניצחון פלייאוף ראשון מאז מאי 2013. אחרי ההפסד הדרמטי במשחק מספר 1, אחרי ההתעלות והטראש טוק של טריי יאנג, הקבוצה של טום תיבודו השיגה נקמה קטנה, וחזרה לעניינים בסדרה.

המחצית הראשונה דווקא לא בישרה טובות לקבוצה הביתית: טריי יאנג המשיך מאותה בה הפסיק את המשחק הקודם וצלף 20 נקודות במחצית הראשונה, ג'וליוס רנדל סיים אותה עם 0 מ-6 מהשדה, והיתרון של ההוקס הגיעו בשיאו ל-15, כשהם יורדים להפסקה בפלוס 13, כשהם עוצרים את הניקס על 44 נקודות בלבד. השינוי הגיע במחצית השנייה, כשדרק רוז וטאג' גיבסון הוקפצו לחמישייה, סיפקו את המנהיגות הנדרשת ועזרו לניקס לחזור לאט לאט לעניינים. שלוש דקות לסיום לוח התוצאות הראה על שוויון, אבל ריצת 0:7 של הניקס נתנה את האות לחגיגות ב-MSG.

דרק רוז הוביל את הניקס עם 26 נקודות ב-39 דקות, ג'וליוס רנדל הוסיף 15 ו-12 ריבאונדים, לרג'י בולוק היו גם 15 ואר ג'יי בארט הוסיף 13. מנגד, טריי יאנג עם 30 ודיאנדרה האנטר עם 18 בלטו אצל ההוקס, שסבלו מיום חלש של ג'ון קולינס שסיים ללא נקודות לראשונה בקריירה.

ג'ה מוראנט, ממפיס גריזליס, מעל רודי גובר, יוטה ג'אז. רויטרס
הצגה היסטורית לא הספיקה. מוראנט/רויטרס
דונובן מיטשל, יוטה ג'אז חוגג. רויטרס
הוא חוזר לעצמו, הג'אז חוזרים לעצמם. דונובן מיטשל/רויטרס

יוטה (1) - ממפיס (8) 129:141 (הג'אז קבעו שוויון 1:1 בסדרה)

דונובן מיטשל הסיר את החלודה, ויוטה חזרה להיראות כמו עצמה: השוטינג גארד שמתאושש מפציעה הוביל את רשימת הקלעים המאוזנת של הג'אז עם 25, וסחף אותם לתצוגה התקפית אופיינית שהזכירה למה הם נראו כל כך דומיננטיים בעונה הרגילה.

הג'אז שצלפו 19 שלשות בכמעט 50 אחוז, פתחו בסערה והובילו ביתרון דו ספרתי ברבע הראשון. הרבע השני היה דומה והיתרון טיפס ל-20 עם הירידה למחצית, כשהג'אז עושים ככל העולה על רוחם. אבל החבורה הצעירה של הגריזליס כבר הוכיחה אופי לא אחת השנה, ועשתה זאת גם הפעם: בראשות ג'ה מוראנט הפנטסטי, שהיה בלתי עציר, החל קאמבק מרשים שקיזז את ההפרש. למרבה מזלה של יוטה, אקורד הסיום היה של דונובן מיטשל ושלה, וכעת הסדרה תעבור לממפיס בשוויון, כשהמומנטום בצד שלה.

הגריליס לא ניצלו תצוגה חד פעמית של מוראנט: הרכז הצעיר סיים עם לא פחות מ-47 נקודות - הכי הרבה בתולדות הגריזליס במשחק פלייאוף והכי הרבה אי פעם בפלייאוף עבור שחקן בן 21 או צעיר מכך - הוסיף 7 אסיסטים, וקיבל סיוע של 23 נקודות מדילון ברוקס, שלא הספיק מול המכונה ההתקפית המשומנת של יוטה. אצל המנצחת, מלבד דונובן מיטשל הצטיינו גם רודי גובר עם 21, 13 ריבאונדים ו-4 חסימות ומייק קונלי עם 2- ו-15 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully