וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "זינאדין זידאן החליט לעזוב את ריאל מדריד באופן מיידי"

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 1:23

מהפך בברנבאו: הצרפתי החליט שלא ימשיך בבלאנקוס אחרי העונה המאכזבת, ובאיטליה טוענים: אנטוניו קונטה מועמד להחליפו

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
עוזב מיידית את ריאל. זידאן/רויטרס

זינאדין זידאן החליט לעזוב באופן מיידי את ריאל מדריד - כך דיווח הלילה (בין רביעי לחמישי) העיתונאי הבכיר פבריציו רומנו, וחיזק את ההערכות שהמאמן הצרפתי לא ימשיך במועדון אחרי העונה המאכזבת. "הוא הודיע לאנשים סביבו ולחק מהשחקנים שהוא עוזב", דיווח רומנו, בעדכון שלאחר מכן קיבל אישור ממקורות נוספים כמו ESPN, "בהמשך הוא יודיע רשמית גם לפורנטינו".

ריאל מדריד סיימה שנייה בליגה, הודחה על ידי צ'לסי בחצי גמר ליגת האלופות וסיימה את דרכה בגביע המלך בשלב מוקדם. היא קרטעה בשלבים המוקדמים של ליגת האלופות, הציגה כדורגל לא משכנע, ובסיום העונה פספסה מספר הזדמנויות לנצל את המעידות של אתלטיקו מדריד ולא הצליחה לעלות למקום הראשון.

ריאל מדריד סיימה עונה ללא אף תואר לראשונה מאז 2010, ובספרד דווח שזיזו תכנן להודיע מיד בסיום משחק הליגה האחרון של העונה על סוף הקדנציה שלו בקבוצה, אולם רגעים ספורים לפני שעשה זאת, שוכנע על ידי בכירים במועדון להמתין כמה ימים, כדי שהצדדים יוכלו להיפגש ולדון בנושא בצורה עניינית. עם זאת, כאמור, הצרפתי החליט לעזוב, ומיידית. "אנחנו יודעים מה קורה במדריד כשאתה לא זוכה בתואר", אמר זידאן בסיום העונה, ואכן, הוא הבין שאין לו ברירה אלא לעזוב.

באיטליה העריכו היום שאנטוניו קונטה מועמד בכיר למלא את מקומו, אחרי שהמאמן האיטלקי של אינטר סיכם אתמול על עזיבה שבועות ספורים אחרי שהוליך את הקבוצה לאליפות ראשונה אחרי עשור. עם זאת, שני המועמדים הבכירים שהוזכרו בתקשורת הספרדית הם מסימילאנו אלגרי (מאמן יובנטוס לשעבר) וראול, כוכב העבר.

זידאן, 48, חזר לריאל מדריד ב-2019, אחרי שלפני כן אימן בין 2016 ל-2018 במועדון בו שיחק בעבר חמש שנים. הוא גם שימש כעוזרו של קרלו אנצ'לוטי, ואימן את קבוצת המילואים קסטייה. הוא זכה בשלוש אליפויות אירופה ברציפות, וב-2017 הוליך את ריאל לאליפות ראשונה אחרי 5 שנים. הוא התפטר ב-2018, מאז ריאל הסתבכה עם המינוי הכושל של ז'ולן לופטגי והניסיון עם סנטיאגו סולארי, לפני שזיזו חזר במרץ 2019. את העונה שעברה הוא סיים עם אליפות מלאת אופי בעונת הקורונה, כשריאל מנצחת 10 מ-11 משחקיה האחרונים בליגה. העונה, כאמור, העסק נראה רע הרבה יותר, כשבליגה ריאל הפסידה לקבוצות כמו קאדיס ואלאבס, 4:1 לוולנסיה, כשגם זידאן הנינוח וקר הרוח איבד קצת מהאופי שלו לקראת הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully